Perşembe 16.07.2015 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 16.07.2015 08:23

Meşur Tavşanlı Leblebi’si Sultan Ahmet Meydanında Yoğun İlgi Görüyor

İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından Sultanahmet meydanında kurulan Asırlık Tatlar ve Sanatlar çarşısında bulunan Harmancıklıoğlu Leblebileri her yıl olduğu gibi bu yılda halkın yoğun ilgisini çekiyor.
Ramazan ayının başlamasıyla kurulan çarşıyı günde ortalama yüz bin kişi ziyaret ediyor. Harmancıklıoğlu Leblebileri şık ve görkemli standıyla yerli ve yabancı turistlerin ilgi odağı haline gelen Harmancıklıoğlu Leblebileri ilgiden oldukça memnun. Kütahya Tavşanlı Leblebilerini ulusal anlamda en iyi temsil eden ve 1830 yılından bu yana üretimini devam ettiren Harmancıklıoğlu Leblebileri tazelik ve kaliteden ödün vermiyor.
Harmancıklıoğlu Leblebileri sahibi İbrahim Harmancıklıoğlu, ’’Kütahya’nın Tavşanlı ilçesinde 1830 yılından bu yana bir ailevi gelenek olarak leblebicilik mesleği ile uğraşıyoruz. Yaklaşık 4 asırdan beri Tavşanlı’da leblebicilik yapılmakta. Bize de deden toruna geçen bir gelenek haline geldi. Şuanda’da Sultanahmet Meydanındayız. 5 yıldır Büyükşehir Belediyesi’nin daveti üzerine hem leblebimizi tanıtıyoruz ve sıcak leblebi kavuruyoruz.’’dedi.
HARMANCIKOĞLU ’’BİZ 43 ÇEŞİT LEBLEBİ ÜRETİYORUZ’’
Konuşmasına devam eden Harmancıkoğlu.’’ Biz 43 çeşit leblebi üretiyoruz. Hiçbir yerde olmayan, hiçbir yerde görülmeyen ve insanlarımızı bilmediği birçok çeşidi de burada tanıtma fırsatı yakalıyoruz. Biz burada olmaktan memnunuz. İnsanların bize olan ilgisi de bizden memnun olduklarını gösteriyor. Satışlarımız Allah’a şükür çok iyi. Her Ramazan ayında bizim burada 4-5 ton tüketimimiz söz konusu. Her çeşidin imalatını burada yapamıyoruz. Diğer çeşitleri’de paketlenmiş olarak sunuyoruz.’’dedi

Yerel Haberler kategorisinde bulunan hiçbir habere herhangi bir editoryal müdahalede bulunulmamıştır. Anadolu Ajansı, İhlas Haber Ajansı, Demirören Haber Ajansı tarafından hazırlanan tüm İstanbul Haberleri, otomatik olarak servis edildiği şekilde bu sayfada yer almaktadır. İstanbul Haberleri bölümünde yer alan haberlerin tamamının hukuki muhatabı haberi servis eden ajanslardır.

ISTANBUL HAVA DURUMU

5 Mayıs 2024 Pazar

18 º

18 º / 12 º
Yer Yer Sağanak Yağışlı
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.