Son Güncelleme: Cuma 03.07.2015 11:12
Buca’da 12 Bin 746 Sorun Çözüme Kavuşturuldu
Buca Toplumsal İletişim Merkezi (Buca TİM) ve çağrı merkezi, son 14 aylık zaman zarfında 12 bin 746 sorunu çözüme kavuşturdu. Vatandaş ile belediye birimleri arasında köprü görevi gören TİM ile çağrı merkezine, geride kalan 14 aylık sürede ilçe genelinden 15 bin 274 başvuru yapıldı. Vatandaşlardan gelen 2 bin 331 sorunun ise çözüm aşamasında olduğu belirtildi.
Bucalı hemşehrilerinin birimler arasında dolaşarak zaman kaybetmesini istemediklerini söyleyen Buca Belediye Başkanı Levent Piriştina, vatandaşların bir telefon aracılığı ile sorunlarının çözüldüğünü belirtti. Çözüm odaklı bakış anlayışı ile çalıştıklarını dile getiren Piriştina, vatandaşlardan gelen memnuniyetin ise bu başarının en güzel hediyesi olduğunu ifade etti.
Levent Piriştina, vatandaşların sorun, şikayet ve taleplerinin çözümü için (0232) 999 28 22 numarayı aramalarının yeterli olduğunu da sözlerine ekledi.
İZMİR İLÇELERİ
- Gaziemir
- Urla
- Çeşme
- Karabağlar
- Balçova
- Buca
- Konak
- Beydağ
- Kınık
- Karşıyaka
- Seferihisar
- Güzelbahçe
- Bergama
- Kiraz
- Bayraklı
- Selçuk
- Tire
- Bayındır
- Foça
- Karaburun
- Ödemiş
- Narlıdere
- Kemalpaşa
- Aliağa
- Menemen
- Bornova
- Çiğli
- Menderes
- Torbalı
- Dikili
IZMIR HAVA DURUMU
8 Mayıs 2024 Çarşamba28 º
28 º / 15 ºEN SON HABERLER
- 1 Emiralem çileği, on binleri buluşturacak
- 2 AK Parti’den Eşrefpaşa Hastanesi için büyükşehire ‘kooperatif modeli’ önerisi: Getirin protokolü, inşaat başlasın!
- 3 AK Partili Çankırı açıkladı: “Çeşme sakızından sonra sırada limon ve anason var”
- 4 İESOB ulaşımda başarı çıtasını yükseltti
- 5 Egeli yaş meyve sebze ihracatçılarının ayağına fuar geldi
- 6 Yolsuzluk iddiaları eski başkanı koltuğundan etti!
- 7 İzmir’de 1 Mayıs coşkusu
- 8 Eski Bakan Kasapoğlu Tugay'la görüşecek... "Karşıyaka Stadını devir için hazırız"
- 9 Kadın minibüs şoförü direksiyonda, Vekil Çankırı muavin koltuğunda
- 10 Turizmin geleceği yapay zekayla parlayacak