Giriş Tarihi: 9.09.2015 10:20 Son Güncelleme: 9.09.2015 10:20

Gençler yetişkin olmak istemiyor

İngiltere'de yapılan araştırmaya göre gençler artık kendilerini 30 yaş arefesinde yetişkin hissediyor ve hayata atılmak için acele etmiyorlar.

Gençler için yetişkin olma yaşı artık 29. Bu sonuç, İngiltere'de 18 yaş üstü 2 bin kişiyle yapılan araştırmada elde edildi. 18 yaşında reşit olsalar da gençler artık, 11 yıl sonra yani 29 yaşında yetişkin olduklarına inanıyor. Aileyle daha uzun süre yaşamak, bilgisayar oyunları oynamak, çocuk filmleri izlemek ve iş bulmakta isteksizlik, gençlerin yetişkin gibi hissetmemelerinin ana nedenleri.

BİREYSEL YAŞAM YETİŞKİNLİK GÖSTERGESİ

Araştırmaya göre, gençler, yetişkinlere ait sorumlulukları üstlenmelerini sağlayan kararlar aldıktan sonra kendilerini yetişkin olarak görmeye başlıyor. Araştırmaya katılanların yüzde 68'ine göre, bir evinin olması yetişkin olmanın en büyük işareti. Yüzde 68 ebevyn olmakla, yüzde 52 de evlenmekle yetişkinliğe adım atıldığı görüşünde.

SORUMLULUK ALMADA EN ÖNEMLİ ETKEN EVLİLİK

Bu noktaya kadar gençler, yaşa bakmaksızın kendilerini hala ergen olarak görüyor. Büyümenin yıllardan çok, evlilik, çocuk sahibi olmak ve ev satın almak gibi önemli dönüm noktalarıyla ilgili olduğuna dikkat çekilirken, bu olayların her biriyle, sorumluluk üstlenme ihtiyacı ve yetişkin olma durumunun belirlediği kaydediliyor.
Araştırma, aileden ayrılmak, evlenmek ve çocuk sahibi olmak için acele etmeyen gençlerin sayısının arttığını da gösteriyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.