Salı 24.12.2013 00:00
Son Güncelleme: Salı 24.12.2013 15:03

Mudo Kids ile eğlenceye hazır mısınız?

Mudo Kids 2013/14 Sonbahar-Kış sezonunda 4-10 yaş arasındaki çocukların renkli dünyasına ortak oluyor ve eğlenceli, şık, fonksiyonel tasarımlarla dikkat çekiyor.

Yeni sezonda Mudo Kids Sonbahar Kış Koleksiyonu üç farklı tema ile karşımıza çıkıyor. Sonbahar- kış mevsimine uygun tasarımlar hem çocukları şık gösteriyor hem de onları sıcak tutuyor.
Vahşi doğadan ve çocukların ilham gücünden esinlenen "Living Design" teması, renkli trikolar, denim pantolonlar, orman yeşili ve gök mavisi gömlekler ile rahatlığı öne plana taşıyor. Yumuşak kumaşlar ve rahat silüetlerin öne çıktığı cepli elbiseler, yün kazak ve ekose elbiseler minik kızınızı şıklık yarışına sokmaya aday!
"Hack Tivate" teması ise biraz daha sportif, hem okulda hem de evde kullanıma imkan tanıyan eşofman altları, kapüşonlu sweatshirt'ler ve gömleklerle yer alıyor. Ateş kırmızısı, mavi tonları ve safran renkleri temaya damgasını vuruyor. Mudo Kids'in sportif, fonksiyonel ve kaliteli seçenekleri ile eğlencenin ve iyi giyinmenin tadını çıkarıyor.
Çocukları renkli ve şık bir baloya davet eden "21. Centruy" teması ise şıklığını önemseyen kız çocuklarına payetli ve ışıltılı elbiseler, baskılı tişört ve tül etekler sunarken, erkek çocukları adeta gecenin beyefendisine bürünüyor. Gri ve siyahın ağırlığını koyduğu temada erkek çocuklar için şık denim pantolonlar, triko ve kazaklar yer alıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.