Pazartesi 25.01.2016

YEDAŞ'ta hedef sürdürülebilir enerji bırakmak

7. Enerji Verimliliği Forumu ve Fuarı'nda konuşan YEDAŞ Genel Müdürü Türkoğlu, "Elektrik dağıtım şirketleri, enerjinin yönetilmesinde en önemli aktörler" dedi

35. Enerji Verimliliği Haftası çerçevesinde Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı'na bağlı Yenilenebilir Enerji Genel Müdürlüğü tarafından organize edilen 7. Enerji Verimliliği Forumu ve Fuarı, geçtiğimiz hafta İstanbul WOW Convention Center'da gerçekleşti. YEDAŞ Genel Müdürü Nurettin Türkoğlu, Enerji Verimliliğinde Küresel, Bölgesel ve Ulusal Eylem Planları konulu oturumda, 'Dağıtım Şirketlerinde Enerji Verimliliği' hakkındaki bilgi ve deneyimlerini katılımcılarla paylaştı. Türkoğlu, "Hepimizin yaşadığı tek bir dünya var ve bu dünyanın bizden sonraki kuşaklara, tüm canlı varlıkların da yaşam haklarına saygı duyarak korunması gerekmektedir. Bunun adı 'gelecek nesillere sürdürülebilir bir dünya' bırakmaktır" ifadelerini kullandı. Ülkemizde 'Enerji Verimliliği' algısının ilk olarak 'Enerji Hanım Projesi' başladığını ve YEDAŞ'ın da Kurumsal Sosyal Sorumluluk projelerindeki ana temasının 'Enerji Verimliliği' olduğunu söyleyen Türkoğlu, "Öğrencilere, ev hanımlarına ve gençlere yönelik birçok projeyi hayata geçirdik. Okulları gezdik, hanımlarla buluştuk, genç girişimcilerin destekçisi olduk. Bu projelerdeki amaç, toplum bilincini oluşturmak, enerji tüketiminin daha verimli bir şekilde kullanılabilmesini sağlamaktı" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.