Çarşamba 08.05.2013

Dilim Börek hızla büyüyor

Müşteri memnuniyetine büyük önem veren Dilim Börek, yüzde 100 organik ürünleriyle dikkat çekiyor

Teknolojik alt yapısı, kendine has franchise modeli ve yüzde yüz organik ürünleriyle gıda sektöründe hızlı ve emin adımlarla ilerleyen Dilim Börek, müşterilerin memnuniyetinden memnun oluyor. 2003'ten bu yana sofralarımıza gelen Dilim Börek, kalite ve müşteri memnuniyeti ilkelerini hiç bozmadı. Sipariş hattı kurulduğundan bu yana firma arayan tüm müşterilerini tek tek kaydetti. Veri tabanında 220 bin 156 müşterisi bulunan Dilim Börek, çağrı merkezini anlık bir teknolojiyle izliyor. Bir sorun ve memnuniyetsizlik ise hemen çözülüyor. Ürünlerin hiçbirinde katkı maddesi kullanılmıyor. Bu nedenle hemen tüketilmesi gerekiyor. Dilim Börek Yönetim Kurulu İbrahim Bayezit, "Bir müşterimiz arayıp aldığı ürünün 3-4 günde küflenmeye başladığını söylemişti. Kendisine bunun normal olduğunu, ürünlerin 3 gün içinde tüketilmesi gerektiğini söyledik. Bunun nedeni, ürünlerimizde hiçbir koruyucu maddenin olmaması" dedi.

Model oluşturuldu

Müşterilerin neyi sevdiklerini öğrenen Dilim Börek, franchise verirken de model oluşturdu ve hazır müşterilerinin olduğu bölgelere franchise verdi. Dilim Börek Yönetim Kurulu Üyesi İbrahim Bayezit, "Satış bölgeleri var olan hali hazır müşteriden alınan siparişlerle çalışmaya başlıyor. Müşteri bekletmeden çalışmaya başlıyor" dedi.

Tonlarca üretim

Dilim Börek günlük 4 bin 500 kilo su böreği, 1.5 ton kol böreği ve 3 ton da baklavayı tek vardiyada üretme kapasitesine sahip. Bu böreklerin her birine ise kadın eli değiyor. Kadınların bu konuda çok yetenekli ve titiz olduklarını söyleyen İbrahim Bayezit, ilerleyen günlerde franchise için 9 yeni nokta daha planladıklarını 2014'te ise İstanbul dışına çıkmayı planladıklarını belirtiyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.