Aradığını bulamayınca dünya markası yarattı
15 yıl önce eşine abiye bulamadığı için sinirlenen işadamı Coşkun Kaplan, kurduğu World Wella Paris markasının başarısını, 13 ülkede sürdürüyor
"ÜRETMEYE KARAR VERDİK"
Koleksiyonları ve kişiye özel tasarımlarıyla dünya markası olma yolunda emin adımlarla yürüyen World Wella Paris'in hikayesini anlatan işadamı Coşkun Kaplan, markanın eşiyle beraber yaşadığı abiye bulamama sıkıntısından doğduğunu söyledi. Kaplan, "Çocuklarımızın sünnet düğünü için abiye giymek isteyen eşimle kıyafet aradık ancak bulamadık. Biz de o an abiye üretmeye karar verdik. World Wella Paris markasının temelleri tam da bu şekilde atıldı" dedi.
SEKTÖRDE ÖNCÜ OLDU
Tekstil sektörünün içinde olduklarından markayı zorlanmadan yarattıklarını ifade eden Coşkun Kaplan, "1997 yılında Ankara'da 5 makine ve 8 çalışanımızla abiye üretimine başladık. 15 yılda hem çalışanlarımızın özverisi hem tasarımlarımız hem de kalitemizle World Wella Paris'i Türkiye'de abiyenin öncü ismi haline getirdik. 2013 yılı itibariyle makine sayımızı 45'e, çalışan sayımızı ise 110 kişiye çıkararak markalaşma adına sektörel bir örnek olduk" diye konuştu.
İTHAL AKSESUARLAR
Hindistan, Endonezya ve Çin'den ithal ettikleri kumaş ve aksesuarların önemli bir yere sahip olduğunu belirten Coşkun Kaplan, "Kumaşın önemli bir faktör olduğunu görünce kumaş ithalatımızı artırdık. Kumaşlarımızın bir kısmını kendi üretimimizde kalan kısmını ise İstanbul'daki toptan mağazalarımızda diğer üreticiler için satışa sunduk. Sonradan gördük ki bizim kumaşlarımız, Türkiye'de abiye üreticileri grubu oluşturdu. Sektörü gerçekten hareketlendiren bir konuma sahip olduk" dedi.
'FARK YARATMAK İSTİYORUZ'
Türkiye genelinde Ankara, İstanbul, Eskişehir, Konya, Kayseri, Kütahya, Kırşehir, Malatya ve Bolu gibi illerde 34'ü franchising 100 mağazaya ulaştıklarını belirten Coşkun Kaplan, "İhracatta ise İngiltere, Fransa, Almanya, Avusturalya, Makedonya, Ukrayna ve İtalya başta olmak üzere 13 ülkeye ürünlerimizi gönderiyoruz. World Wella Paris'in dünya markası olma yolunda ilerlemesi için var gücümüzle çalışıyor, tasarımlarımızla fark yaratmak istiyoruz" dedi.
KİŞİYE ÖZEL ÜRETİMLER
Markanın hem Türkiye'de hem de yurt dışında büyümeyi sürdüreceğinin altını çizen Coşkun Kaplan, "Var olan mağazalarımızın yanı sıra pazardaki hedeflerimiz arasında bulunan Kırıkkale, Sivas, Nevşehir, Zonguldak, Çankırı ve Yozgat gibi şehirlerde de yeni franchisingler oluşturmak istiyoruz. Her sezon yenilenen koleksiyonlarımızın yanı sıra kişiye özel üretimler gerçekleştirerek, müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarına cevap vermeye özen gösteriyoruz" diye konuştu.
EN SON HABERLER
- 1 Hababam Sınıfı’nın Dilaver’i depremden kurtarabildiği hatıralarıyla hayata yeniden başladı! Dilaver Gür: Aldığımız ödüllerin bir kısmı enkaz altında kaldı
- 2 Talas Belediyesi'nden 23 Nisan korteji
- 3 Erciyes’e tam not
- 4 Eğitime 5 bin tablet desteği
- 5 Recep Tayyip Erdoğan Millet Bahçesi’nde hummalı çalışma
- 6 Kayseri'de kepengi inik sarraftan gelen kadın sesleri polisi harekete geçirdi
- 7 Kayseri'de kepengi inik sarraftan gelen kadın sesleri polisi harekete geçirdi
- 8 Kayseri'de çocuk parkının yakılması güvenlik kamerası tarafından anbean kaydedildi
- 9 Jandarmadan "Başıboş gezen ineğe trafik cezası" başlıklı haberlere ilişkin açıklama yapıldı
- 10 Kayseri'de bin 300 metre uzunluğunda yer altı şehri bulundu