Çarşamba 12.06.2013

Kütahya'ya 3 milyon TL'lik yatırım geliyor

Kütahya'ya yaptığı yatırımlarla adından söz ettiren Kırdar Grup, 3 milyon TL'lik yeni bir yatırıma daha start verdi

Eski Yoncalı yolu üzerinde bulunan ve Ortaca köyü yakınlarındaki taş ocağını devralan Kırdar Grup, agrega üretimindeki yoğun talebi karşılamak adına yeni bir yatırım daha yapıyor. Kırdar Grup Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Kırdar, eski taş ocağını devraldıktan sonra çevre düzenlemesi yaptıklarını ve Kütahya'ya yeni bir agrega tesisi kazandırmak istediklerini söyledi. Kırdar "Uzun süren uğraşlardan sonra Bakanlık Maden Dairesi'nden ruhsatımızı aldık ve bu maden ocağını işletmek adına çalışmalara hız verdik. Makine parkurumuzu kurduk ve deneme üretimlerini gerçekleştiriyoruz" dedi. Yatırım yaptıkları alanın daha önce Kütahya'nın çöplüğü konumunda olduğunu ve çevre düzenlemesi yaptıklarını kaydeden Kırdar çimlendirme ve ağaçlandırma çalışmaları ile tesisi daha güzel bir hale getirdiklerini belirtti. Yatırım yapacakları alanın sit alanı, mera gibi nedenlerle engellenmek istendiğini söyleyen Kırdar, konuyla ilgili bakanlığa başvurduklarını ve bakanlığın kendisini Ankara'ya çağırdığını söyledi. Yılmaz Kırdar, yeni agrega tesisine 3 milyonluk bir yatırım yaptıklarını ve 19 hektarlık alanda günde 3500 ton kapasiteli bir tesis kuracaklarını sözlerine ekledi. Söz konusu tesiste 20 kişinin istihdam edileceği öğrenildi. Kırdar'ın yeni agrega tesisi Kütahya'ya 25 kilometre uzaklıkta bir mesafede kurulacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.