Çarşamba 21.08.2013

Tümosan'da yüzde 110 artış

Konya'daki üretim merkezinde yüzde 100 yerli malı olarak üretilen traktörleri yurtiçi ve yurtdışına pazarlayan Tümosan, 2013 yılının ilk yarısını 30 milyon TL net kâr ile tamamladı. Kârını bir önceki yılın aynı dönemine oranla yüzde 110 arttıran Tümosan Genel Müdürü Kurtuluş Öğün, oldukça başarılı bir yıl geçirdiklerini belirterek, "Yıllık 45 bin adet traktör üretimi kapasitemizle bu alandaki en büyük sanayi kuruluşlarından biriyiz. Satışlarımızı istikrarlı bir biçimde arttırmaya devam ediyoruz" dedi. Tümosan'ın dizel motor ve transmisyon alanında gerçekleştirdiği Ar-Ge çalışmaları ve özgün tasarımlarıyla uluslararası bir marka haline gelmeyi hedeflediğini belirten Öğün, "İTÜ'yle yaptığımız önemli işbirliğimiz ve TÜBİTAK'tan gördüğümüz destek ile çalışmalarımızı hız kesmeden sürdürüyoruz. Ar-Ge faaliyetlerimiz ile 2012 yılında ürün yelpazemizi genişlettik, model sayımızı 120'den 170'e çıkarttık. Ürünler üzerinde bayi ve çiftçiler tarafından istenilen pek çok iyileştirme ve geliştirmeler yaptık. Çiftçilerimiz yeni ürünleri ve yapılan yenilikleri beğeni ile karşıladı. Traktörlerimizin düşük yakıt tüketimi, yüksek çekiş performansı ve sağlamlığı çiftçilerimizin takdirini toplamaya devam ediyor. Bu da satışlarımıza ve kârımıza olumlu yansıyor" şeklinde konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.