Çarşamba 20.11.2013
Son Güncelleme: Salı 19.11.2013

Şikâyetler rektöre!

Bozok Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Tamer Uçar öğrenciler şikâyet kutularına rağbet göstermeyince sıkıntılarını öğrenmek için Rektör İletişim Merkezi'ni (RİMER) kurdu

Türkiye'nin en genç üniversitelerinden biri olan Bozok Üniversitesi'nde öğrencilerin sorun, talep ve önerilerini rahatlıkla dile getirmesi amacıyla Rektör İletişim Merkezi (RİMER) kuruldu. Gelen mesajları tek tek okuyan Rektör Uçar "Hiçbir mesajı çöpe atmıyor, talepleri dikkate alıp, birimlerimize çözümü noktasında takipçi oluyorum" diye konuştu. Tüm devlet kurumlarında bulunan şikayet kutularının üniversite binalarında da bulunduğunu belirten Prof. Dr. Uçar "Bütün kamu kurumlarında olduğu gibi üniversitemizin de bütün binalarda istek, talep ve şikayet kutuları var. Fakat bu kutuları tercih edenler var, etmeyenler var. Elektrik ortamda böyle bir iletişim merkezi kuralım istedik. Resmi kanalların dışında da isteyen öğrenci, personel rahatlıkla bize ulaşsın diye böyle bir sistemi kurduk ve başlattık" dedi.
TEK TEK OKUYOR

RİMER sayesinde öğrencilerin rahatlıkla sorunlarını dile getirebilecek, beklentilerini ortaya koyabilecek fikirleri üniversite rektörüne, dolayısıyla ilgili birimlere ulaştırma imkanı bulduğunu ifade eden Uçar, şunları söyledi: "Öğrenciler bize RİMER sayesinde rahatlıkla ulaşabiliyorlar, mesajlarını yazıyorlar. Hepsini tek tek okuyorum, değerlendiriyorum. İlgili yerlere havale ediyorum. Çözülmesi gereken Daire İşleri, Öğrenci İşleri, SKS veya başka akademik birimler neyse ilgililer de gereğini yapmış, ilgilenmiş ve bilgilenmiş oluyorlar. Cevap verilmesi gerekenlere cevap veriyorum. Bu sayede orijinal, parlak fikirler de ortay çıkıyor. Biz bunların da yapılabilir olanlarını seçip, uyguluyoruz."
PEK ÇOK SORUN ÇÖZÜLDÜ

Uçar, öğrencilerden gelen mesajlar doğrultusunda kampus içerisinde rink otobüsü, yemeklerde iyileştirme, yemek saatlerinde düzenleme, çevre yapılanması gibi pek çok sıkıntıya çözüm bulduklarını dile getirdi. Bozok Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi 4'üncü sınıf öğrencisi Celalettin Yunel, başka üniversitelerde öğrencilerin rektörü dahi göremezken kendilerinin fikirlerini rektörü ulaştırmanın rahatlığı ve huzurunu yaşadıklarını söyledi. Ulaşım sorunundan yemek sorununa kadar pekçok talebi RİMER sayesinde Rektör Uçar'a ilettiklerini ifade eden Yunel "İlk başlarda maillere bakan kişinin rektörümüz değil farklı bir kişi olduğunu düşünüyordum. Bir gün yazdığım bir soruna bizzat rektörümüzden yanıt geldi, çok şaşırdım. Sonradan anladım ki rektörümüz mesajları direkt olarak kendisi okuyor. Bu durum bizi daha da cesaretlendirdi ve mutlu olduk" diye konuştu.

'24 SAAT BANA ULAŞABİLİRLER'
Bozok Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Tamer Uçar öğrencilerin RİMER sayesinde 7 gün, 24 saat kendisine mesaj atabildiğini dile getirdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.