Giriş Tarihi: 27.11.2013

Kayseri OSB %12 büyüyor

Kayseri Organize Sanayi Bölgesi, yatırımlarla yüzde 100 doluluk oranına ulaştı. Arsa taleplerini karşılayamayan yönetim, genel kurula gidiyor

Hızlı ve istikrarlı gelişimi, konumu, üretimi, istihdam kapasitesi ve dış ticaret hacmi ile Türkiye'nin gözde yatırım merkezlerinden Kayseri Organize Sanayi Bölgesi (KOSB) yerli ve yabancı yatırımcıların ilgi odağı olmaya devam ediyor. Beş kıtada 120 ülkeye ihracat gerçekleştiren KOSB Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Hasyüncü, son arsa tahsisleri ile tam doluluk oranına ulaştıklarını belirtti. Şu an tahsis yapabilecekleri arsanın kalmadığını anlatan Hasyüncü, "Bunun için kasım ayında olağanüstü genel kurula giderek büyüme kararı alacağız. Talep var, arsa yok. Bunun için 1.5 milyon metrekare alan satın alacağız" diye konuştu.
EN BÜYÜK OSB
Ahmet Hasyüncü, 960 sanayi kuruluşunun faaliyet gösterdiği Kayseri OSB'nin 24 milyon metre karelik alanıyla Türkiye'nin en büyük OSB'si olduğunu ifade etti. Bölgede mobilya ve çelip kapı sektörünün ön plana çıktığını söyleyen Hasyüncü, şöyle konuştu: "Artık katma değeri yüksek ürünler üretmek istiyoruz. Ürün çeşitliliğimiz 100'ün üzerinde. Şu anda katma değeri yüksek ürünleri teşvik ediyoruz. Bunun içinde sanayicilerimize her ay düzenlediğimiz konferanslarla eğitimler veriyoruz." Hasyüncü, büyüme kararı almak için olağanüstü genel kurula gideceklerini de sözlerine ekledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.