Pazar 03.07.2016

Hedef dünyada ilk 3’e girmek

Boydak Holding CEO’su İzzet Sümer “Hedefimiz bünyemizde bulunan Boydak Mobilya Grubu’nun 2023’te dünyanın ilk 3 mobilya üreticisi arasında yer alma hedefine katkıda bulunmak” dedi

Boydak Holding bünyesindeki mobilya markalarının küresel hedeflerle yol almasının öncelikleri olduğuna dikkat çeken Boydak Holding CEO'su İzzet Sümer, holdingin mobilya sektöründe 2015 cirosunun 3.9 milyar TL'ye ulaşarak holding gelirlerinin yüzde 56'sını oluşturduğunu açıkladı. Boydak Mobilya Grubu'nun toplam ihracatının ise 150 milyon dolar seviyelerinde olduğunu vurgulayan Sümer; Türkiye'de bitmiş ev mobilyasının yüzde 25'i olan bu tutarın İstikbal, Bellona ve Mondi markaları tarafından karşılandığını sözlerine ekledi. 2016'da da mobilyada istikrarlı büyümeye devam ettiklerini söyleyen Sümer, "Boydak Holding olarak mobilya grubumuzun lokomotif markası İstikbal'le bu yıl toplam 25, Bellona'da 30, genç markamız Mondi'de ise 40 yeni mağaza açmayı amaçlıyoruz. Temel hedefimiz ise bünyemizde bulunan Boydak Mobilya Grubu'nun 2023'te dünyanın ilk 3 mobilya üreticisi arasında yer alma hedefine katkıda bulunmak" dedi.
'TRENDLERİ BELİRLİYORUZ'
Boydak Mobilya Grubu olarak Türkiye'de mobilya trendlerini belirlediklerini ifade eden İzzet Sümer "Yaptığımız her yenilik sektöre ışık tutuyor, rakiplerimize de öncülük ediyor. Bu gücümüzün arkasında ise Ar-Ge bölümümüze verdiğimiz önem ve dünya mobilya trendlerini yakından takip etmemiz var" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.