Cumartesi 11.02.2017

Fuarlarda hedef kaliteli müşteri

ANFAŞ Genel Müdürü Özer, vizyon ve hedeflerinin fuarınların ziyaretçi kalitesini artırmak olduğunu söyledi. Özer, böylece fuarların ekonomiye katkısının da artacağına vurguladı

ANFAŞ Fuarcılık Genel Müdürü Murat Özer, Türkiye'deki vizyonlarının ve yakın gelecekteki hedeflerinin fuar ziyaretçilerindeki kaliteyi artırmak olduğuna dikkat çekti. Özer, amaçlarının ziyaretçi kalitesini artırmak olduğunu belirterek, böylece ekonomik katkının da artacağını, Türkiye'nin 410 fuarla ekonomiye 1,4 milyar avro katma değer sağlarken, Almanya'nın 371 fuarla 23,5 milyar eura katma değer sağladığını sözlerine ekledi.

KENTE KATKISI VAR
Gıda, içecek, ağırlama ve konaklama sektörlerimizin uluslararası ölçekte hak ettiği yere ulaşabilmesi ve yeni fırsatlara yelken açabilmesinin ilgili kurumların ortak amaçlarla bir araya gelmesiyle mümkün olacağına inandıkları belirten Özer, ANFAŞ'ın dünyanın çeşitli ülkelerinden ilgili profesyonelleri sektördeki gelişmelerin sergileneceği fuarlarında buluşturduğunu söyledi. Özer, Antalya'ya yurt dışından 255 şehirden 61 havayolu şirketinin direkt uçuş gerçekleştirdiğini kaydederek, fuarların uluslararası katılımcı ve ziyaretçilere ihtiyacı olduğunu, kış aylarında bile Antalya'dan 35-40 ülkeye uçulabildiğini söyledi. Özer, "Fuarlara gelen bir kişinin harcadığı 100 euronun 85'i kente, 15'i fuara kalıyor" dedi. Özer, fuarların kalkınmada çevreye olan olumlu katkısını vurguladı.

MARKA OLMAYA ADAY
Yönetim Kurulu Üyesi Ali Bıdı, ANFAŞ'ın kendi alanında bir marka olmaya aday ve ülkemizi dünyada temsil için koşar adımlarla yol aldığını söyledi. Bıdı,Almanya'da marka olmuş fuarlar gibi ANFAŞ'ın da aynı başarıyı göstermek için, son yıllarda hızla adım attığını attığını da anlattı. Bir KİT gibi olan Alman fuarlarının yakalayacaklarını belirtti Ali Bıdı, ANFAŞ'ın, kapalı alanlarını büyütme yanında, alt yapısını da günün şartlarına uydurduğuna dikkat çekti. Bıdı, yenilenen fuar alanı ile 40 bin metre kare kapalı ve 20 bin metre kare açık toplam 60 bin metre kare sergi alanı ve 15 adet kongre, konferans ve seminer salonları ile sektöre ve ülkeye hizmet ettiğinin altını çizdi. Kore gibi ülkelerin fuarcılık ve tanıtıma verdikleri desteğin, meyvelerinin nasıl alındığına dikkat çeken Ali Bıdı, zaman geçirmeden, aynı yöntemlerle, Dünya'da ön plana çıkabileceğimiz söyledi.
30 YEMEĞİ PAZARLAYABİLİYORUZ
Türkiye Aşçılar Federasyonu Başkanı (TAFED) Başkanı, Zeki Açıkgöz, Antalya'da 15-18 Şubat'ta gerçekleşecek olan ANFAŞ Food Product fuarının, Türkiye'nin yemek ve lezzet alanındaki olanaklarının, tanıtımı için çok önemli bir fırsat sunduğuna dikkat çekti. Açıkgöz, "Dünya mutfakları arasında en zengin ülkelerden biriyiz ancak 2 bine yakın çeşit bulunan mutfağımızdan ancak 30 yemeği pazarlayabiliyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.