Cumartesi 18.07.2015 00:00
Son Güncelleme: Pazartesi 20.07.2015 09:01

Yaz Kurslarına Yoğun İlgi

Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Murat Eskici, gençlerin yaz kurslarına yoğun ilgi gösterdiğini söyleyerek, "Temmuz ayı içerisinde 6 bin 520 kişi yaz kurslarına kayıt yaptırdı" dedi.
Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Murat Eskici, yaz kursları hakkında bilgiler verdi. Yaz kurslarına yoğun bir ilginin olduğunu söyleyen Eskici, "Yaz kurslarına olan ilgilerden memnunuz. İlk dönem kayıtlarımız Haziran ayı içerisinde 6 bin 974 kişi yaz spor okullarımıza kayıt yaptırdılar. En fazla futbol branşın da bir patlama yaşandı. Futbol harici diğerlerinde yüzme, okçuluk ,masa tenisi , güreş, satranç gibi oyunlara yoğun ilgi vardı. Gençlerimiz yoğun bir eğitim öğretim dönemi geçirdi. Gençlerimize, eğitim ve öğretimden sonra yaz tatilini boş geçirmeyin diyoruz. Bu yaz tatilini sporla geçirin. Spor kardeşlik ve birlik beraberdir diyoruz. Gerçek anlamda spor yapmaktan da yaptırmaktan da mutluyuz. Ülke olarak spor yapmaya ve yaptırmaya ihtiyacımız vardır. Suriye’den gelen insanların halini durumunu görüyoruz. Onlar ülkelerinden bizim ülkemize geliyorlar. Onlarında spor yapmalarına ön ayak olmayı planlıyoruz. Ülkemizdeki insanlarında, tesislerimizin ve şehrimizin kıymetini bilelim. Çocukların spora yönlendirilmesini tavsiye ediyoruz ve yaz tatiliniz spor olsun diyoruz. Temmuz ayı içerisinde de kayıtlarımız 6 bin 520 bine yaklaştı. Her ay kayıtlarımız giderek artış göstermektedir. Kayseri büyük bir şehir ve genç nüfus çok fazla" dedi.
Eskici, "Bu anlamda Büyükşehir Belediyesi, Melikgazi ve Kocasinan Belediyeleri, Sivil toplum kuruluşları, Milli Eğitim ve ortaklaşa hareket ettiğimiz yaz spor okulları bizim tesislerimizde, Milli Eğitimin tesislerinde ve diğer kamu tesislerinde gençlerin boş zamanlarını değerlendirmeleri için her türlü imkanları seferber ediyoruz. Bu süreçte Jandarma Bölge Komutanlığı bize sahasını açtı. Talas ilçesinde katılımlar çok fazla. Jandarmanın tesislerinde antrenörlerine yönelik gelen gençlere, kayıtları Talas’taki spor salonuna alarak oradaki planlamaya göre kontrollü bir şekilde jandarmanın futbol sahasında yaz kurslarımız devam edecek. Gençlik merkezilerinde sosyal, kültürel, sportif çalışma faaliyetleri hiç bitmiyor. Gençlerin ihtiyaçlarına göre orada planlamalarımızı yapıyoruz. Yazın gençlerin en büyük hayali gezmek ve tatil yapmaktır. Fazlasıyla bunları hak ediyorlar tatili eğitim öğretim dönemi sonrasında" diye konuştu.
Seyyah Projesi’nin devam ettiğini söyleyen Eskici, "Bakanlığımızın daha önce yapmış olduğu Seyyah projesi vardır ve halen devam ediyor. Şu an Kayseri’den 640 gencimizin değişik illere gönderme planları yapmaktayız. Bu iller arasında Çanakkale, Trabzon, Denizli, Urda ve Mardin gibi. Bunların haricinde deniz ve doğa kamplarımız vardır. Şu ana kadar 5 dönem kamp yapıldı ve gençlerimizi gönderdik. Kızlar ve erkekler ayrı olmaktadır. Antalya, Osmaniye, Kırşehir, Mersin ve Kastamonu, Bolu’ya kamplara gönderiyoruz. Kamplarda 500 genç oluyor. Her ilden 40 genç geliyor. Bu gençler oralarda değişik çalışmalar ve kültürel faaliyetler yaparak ülkede birlik ve beraberliğin, kardeşliğin tesisine katkı sağlamaya çalışıyor. Bizde Kayseri İl Müdürlüğü olarak Bakanlığımızın bize vermiş olduğu kontenjanları değerlendirerek gençlerimizin faydalanması için elimizden gelen her türlü gayreti göstermeye çalışıyoruz" ifadelerini kullandı.

Yerel Haberler kategorisinde bulunan hiçbir habere herhangi bir editoryal müdahalede bulunulmamıştır. Anadolu Ajansı, İhlas Haber Ajansı, Demirören Haber Ajansı tarafından hazırlanan tüm Kayseri Haberleri, otomatik olarak servis edildiği şekilde bu sayfada yer almaktadır. Kayseri Haberleri bölümünde yer alan haberlerin tamamının hukuki muhatabı haberi servis eden ajanslardır.