Salı 21.07.2015 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 22.07.2015 06:36

Kırıkkale Üniversitesi Altıncı Oldu

Kırıkkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Kulak Burun Boğaz Bölümü, Bilimsel Çalışma Üretme ve Bilimsel Yayın konularında Türkiye genelinde en çok yayın yapan Üniversiteler arasında 6. sırada yer aldığı bildirildi.
Kırıkkale Üniversitesi Basın ve Halkla ilişkiler müdürlüğü bir bildiri yayınlayarak, Bilimsel Çalışma Üretme ve Bilimsel Yayın konularında Türkiye de son 10 yılda 39 Üniversitenin yayınları ile yapılan istatistiklere göre sonuçların açıklandığını, Kırıkkale Üniversitesinin de sıralamada 6. olduğunu bildirdi.
Açıklamada ayrıca sıralamada, Kulak Burun Boğaz Bölümü Türkiye Klinikleri arasında 6. sırada yer alan Kırıkkale Üniversitesinin 306 atıf sayısı, 87 yayın sayısı, 3,52 etki ortalaması ve 72,93 yüzdelik dilimin rakamsal değerleri baz alındığında, Dokuz Eylül Üniversitesi, Marmara Üniversitesi, Ankara Üniversitesi gibi köklü Tıp Fakülteleri olan üniversitelerin önünde yer aldığı bildirildi.

Yerel Haberler kategorisinde bulunan hiçbir habere herhangi bir editoryal müdahalede bulunulmamıştır. Anadolu Ajansı, İhlas Haber Ajansı, Demirören Haber Ajansı tarafından hazırlanan tüm Kirikkale Haberleri, otomatik olarak servis edildiği şekilde bu sayfada yer almaktadır. Kirikkale Haberleri bölümünde yer alan haberlerin tamamının hukuki muhatabı haberi servis eden ajanslardır.

KIRIKKALE HAVA DURUMU

5 Mayıs 2024 Pazar

17 º

17 º / 10 º
Sağanak Yağışlı
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.