Giriş Tarihi: 12.5.2023

Oyun, bir gelecek tasarımıdır!

Oyun aslında çocukluktan başlayarak hayatın her anında, her alanında karşımıza çıkan bir kavram. Hayatı öğrenmek, vakit geçirmek, yaşam pratiği yapmak, oyalanmak... Her yaşın kendine göre oyunları var hayatı daha genel ve derin algılarsak. Oyun kavramına derinden bakan bir kitap var elimizde. Sosyolog Erol Erdoğan kaleme almış. Adı 'Oyun Kimin?' "Şimdiki çocuklar hep bilgisayar başında, sokağa çıkıp oyun oynamıyorlar", "Bizim zamanımızdaki oyunlar nerede?" Bu sözlerden en az birini işittiyseniz ya da söylediyseniz, 'Oyun Kimin?' kitabı, sizin için yazılmış demektir.
'Oyun Kimin?' oyunu yeniden keşfetmemizi, oyunun hayatımızda kapladığı alanı, oyunlar ve çocuklar hakkındaki yanlış düşüncelerimizi ve en önemlisi dijitalleşme çağında oyunun önemini ve bu mecradaki varlığımızı sorgulatıyor. Bunu yaparken bizi çocukluğumuza götürecek oyunlar ve anılara başvuruyor.

Son söz Erol Erdoğan'dan: "Yaptığımız araştırmalarda gençlerimizin önemli bir kısmı interneti, eğitim, sosyal faaliyet ve iletişim için değerlendiriyor.
Bizim kendi gelenek ve kültürümüzdeki oyunların da dijital mecralara uyarlanması gerekiyor. Modern oyun diye düşündüğümüz dijital mecralardaki oyunlar aslında o oyunu kurgulayanların sokağından, inancından izler taşıyor. Dijital oyunları oynarken bunların da farkında olmak lazım. Çünkü oyun aynı zamanda bir gelecek tasarımı."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.