Salı 19.03.2019

Tarımın kalbi Konya’da atacak

Konya 17’nci Tarım ve Tarla Teknolojileri Fuarı, 7 ayrı salonda 20 ülkeden 441 firmanın katılımıyla başladı. Fuar, 5 gün boyunca 100 ülke ve 76 şehirden 300 binin üzerinde ziyaretçiyi ağırlayacak

TÜYAP Konya Fuarcılık tarafından düzenlenen 17'nci Tarım, Tarımsal Mekanizasyon ve Tarla Teknolojileri Fuarı, 23 Mart'a kadar Konya Ticaret Odası-TÜYAP Konya Uluslararası Fuar Merkezi'nde ziyaretçilerine kapılarını açtı. Türk tarım sektörünü Konya'da buluşturan fuarda, Türkiye'de ilk kez lansmanı yapılacak tarımsal ekipmanlara ve çeşitli etkinliklere ev sahipliği yapacak. TÜYAP Fuar ve Fuarcılık Hizmetleri Genel Müdürü İlhan Ersözlü, Tarım fuarına 50 ülkeden 3 bin 500 iş insanının geleceğini belirtti.
EKONOMİYE İHRACATLA DESTEK
Fuarda, Tarımsal mekanizasyon anlamında tüm teknolojik yeniliklerin görücüye çıkacağını belirten Ersözlü, "Türk tarım sektörünün gururu olan Konya Tarım Fuarı, 5 gün boyunca hedef pazar niteliği taşıyan ve ihracat oranlarımızın yüksek olduğu ülkelerden gelecek heyetlere ev sahipliği yapacak. Geçtiğimiz yıl bin 9 ikili iş görüşmesi gerçekleştirmiştik. İnşallah bu yıl da ülke ekonomimize yeni ihracatlarla destek olmayı hedefliyoruz" diye konuştu. Fuar, 19-22 Mart'ta 09.30-18.00 saatlerinde, 23 Mart Cumartesi günü ise 09.30-17.00 saatleri arasında ziyaret edilebilecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.