Salı 20.03.2012 00:00
Son Güncelleme: Salı 20.03.2012 15:54

İşte Eurovizyon'daki yarışma sıramız!

Azerbaycan’ın ev sahipliğini yaptığı “Eurovision 2012” şarkı yarışmasının kura töreni bugün Bakü’de gerçekleştirildi.

Buna göre Türkiye Eurovision yarı finalinde 13. sırada sahne alacak.
Kura töreninde, 22 ve 24 Mayıs'ta gerçekleştirilecek yarı final elemelerine katılacak 36 ülkenin, "Bakü Crystal Hall"de sahneye çıkış sıraları belli oldu.
22 Mayıs'ta birinci yarı finalde çıkacak ülkeler sırasıyla, Karadağ, İzlanda, Yunanistan, Letonya, Arnavutluk, Romanya, İsviçre, Belçika, Finlandiya, İsrail, San Marino, Kıbrıs, Danimarka, Rusya, Macaristan, Avusturya, Moldova ve İrlanda oldu.
24 Mayıs'daki ikinci finalde sahne alacak ülkeler ise sırasıyla Sırbistan, Makedonya, Hollanda, Malta, Belçika, Portekiz, Ukrayna, Bulgaristan, Slovenya, Hırvatistan, İsveç, Gürcistan, Türkiye, Estonya, Slovakya, Norveç, Bosna Hersek ve Lituanya şeklinde oldu.
26 Mayıs'taki finalde ise İngiltere ilk sırada yer alacak. İtalya 10., Azerbaycan 13., İspanya 19., Almanya 20., Fransa ise 9. sırada sahne alacaklar.
Finalde yarışacak diğer ülkelerin sıralaması ise yarı finallerdeki oylama sırasında belli olacak.
TRT Müzik Kanal Koordinatörü İsmail Güngör yaptığı açıklamada, "Az önce kura çekimi yapıldı. 24 Mayıs'da 13. sırada yarışacağız. Sıramızdan çok memnunuz. Kardeş ülke Azerbaycan'da finalde 13. sırayı çekti. Bunda bir hikmet var diyoruz. Her iki ülkeye de başarılar diliyoruz. Hayırlısı olsun" ifadelerini kullandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.