Giriş Tarihi: 6.6.2012 14:47 Son Güncelleme: 6.6.2012 16:13

Madonna İstanbul'da kayboldu!

19 yıl aradan sonra Türkiye'ye gelen ve yarın Türk Telekom Arena'da konser verecek Madonna’nın hangi otelde kaldığı sır gibi saklanıyor. Dev sanatçının kulis istekleri ise oldukça ilginç.

Pop müziğin kraliçesi Madonna Türk Telekom Arena'daki konser için 19 yıl aradan sonra konser için İstanbul'a geldi! Gelmesiyle birlikte "Kraliçe acaba hangi otelde kalıyor" sorusu da sorulmaya başlandı. Merakları gidermek için telefona sarılıp Madonna'yı Türkiye'ye getiren GNL Entertainment'ı aradık fakat "Bu bilgiyi paylaşamıyoruz" şeklindeki kısa ve net bir açıklama ile karşılaştık. Bu gizliliğin nedenine çok anlam verememiş olsak bile sonuç olarak dünya turnesi kapsamında özel bir uçakla İstanbul'a inen, önüne kırmızı halılar serilen ünlü şarkının hangi otelde kaldığı şu an itibariyle 'muamma' olarak kalmış durumda. Ama azından konserin yeri ve saati belli!
50 KİŞİ KORUYACAK

İstanbul konserinden 4.5 milyon dolar kazanacak olan Madonna'nın güvenliği için büyük özen gösteriliyor. 3 özel koruması bulunan şarkıcıyı 50 özel güvenlik görevlisi konser öncesi ve sonrasında stat çevresinde koruyacak. Konser için gerekli malzemeler 3 uçak dolusu kargo ve 45 tırla getirilecek. Malzemelerin dönüşü ise sadece tırla olacak. Bu da 90 tıra denk geliyor. Biletleri 3 günde tükenen 40 ülkeden 50 bin kişi izleyeceği yarın akşamki konserde, Türk Telekom Arena'nın kapıları 21:30'da açılacak!


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.