Cumartesi 18.08.2012 00:00
Son Güncelleme: Cumartesi 18.08.2012 15:48

Ramazan'da Mevlana Müzesi'ne ziyaretçi akını

Türkiye'nin en fazla ziyaret edilen müzelerinden Mevlana Müzesi'ne Ramazan ayında 87 bini yerli olmak üzere toplam 120 bin turist geldi.
Topkapı ve Ayasofya Müzesi ile Efes Ören Yeri'nden sonra en fazla ziyaretçi alan Mevlana Müzesi'ni, her yıl yüz binlerce kişi ziyaret ederek, Mevlana'nın sandukası başında dua ediyor.
Geçen yıl 1 milyon 735 bin 424 kişinin gezdiği Mevlana Müzesi'nde, bu yıl da turizm sezonunun açılmasıyla birlikte yoğunluk arttı. Artan sıcaklıklara rağmen turistler Ramazan ayında da Mevlana Müzesi'ne adeta akın etti.
Mevlana Müzesi Müdür Vekili Naci Bakırcı, AA muhabirine yaptığı açıklamada, yılın ilk yarısında 733 bin 353 kişinin ziyaret ettiği müzede Ramazan ayında da yoğunluğun devam ettiğini kaydetti.
Bakırcı, Ramazan'da Mevlana Müzesi'ni 87 bini yerli olmak üzere toplam 120 bin turistin ziyaret ettiğini bildirdi.
Aşırı sıcaklara rağmen müzedeki ziyaretçi yoğunluğunun hız kesmediğini anlatan Bakırcı, ''Yerli ve yabancı turistlerin ilgisinin önümüzdeki günlerde daha da artarak devam etmesini bekliyoruz'' dedi.
Bakırcı, Mevlana Müzesi'ni daha çok Japon turistlerin ziyaret ettiğini vurgulayarak, her yıl olduğu gibi bu yıl da Japon turistlerin, gelen ziyaretçilerin önemli bir kısmını oluşturduğunu ancak her ülkeden müzeye turistin geldiğini belirtti.
Bakırcı, bayramda ziyaretçi yoğunluğunun daha da artmasının beklendiğini sözlerine ekledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.