Pazar 03.11.2013
Son Güncelleme: Pazar 03.11.2013

9 günlük şölen başladı

İstanbul Uluslararası Kitap Fuarı, dün kapılarını 32. kez açtı. 10 Kasım'a kadar Beylikdüzü Tüyap'ta devam edecek fuarın bu yılki teması "Tarih: Geçmişteki Gelecek." 690 yayınevi ve STK'nın katıldığı fuarda, 300 etkinlik ve yüzlerce imza günü düzenlenecek. Fuarın bu yılki Onur Yazarı Tarihçi Prof. Dr. Taner Timur. Bu yılın konuk ülkesiyse Çin.
YENİ SALONLAR EKLENDİ

Birçok yeni kitabın da ilk kez okurla buluştuğu fuara ilk gününde ilgi büyük oldu. Özellikle çocuklar, hafta sonundan da yararlanarak fuarı ziyaret etti. SABAH'ın konuştuğu yayınevi yetkilileri, kitap satışının büyük bir bölümünün çocuk ve gençler tarafından gerçekleştirildiğini söyleyerek, çocukların hangi kitabı alacaklarını bilerek standları gezdiğini anlattı. Bu yıl İstanbul Uluslararası Kitap Fuarı'na yeni salonlar da eklendi: Dijital yayıncılık, e-kitap ve yeni uygulamalarının yer aldığı "Dijital Yayınlar Salonu" ile öğrencilere yöneliK "Eğitim ve Kaynak Kitaplarla Sınavlara Hazırlık Salonu." Beylikdüzü Tüyap'ta düzenlenen fuarın saatlerinin değiştiğini söylemekte de fayda var. Fuar, hafta içi 10.00-19.00 saatleri arasında, hafta sonu ise geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi 10.00-20.00 saatlerinde ziyaret edilebilir. İstanbul Kitap Fuarı, kapanış günü olan 10 Kasım Pazar akşamı ise saat 19.00'da sona erecek. 32. İstanbul Kitap Fuarı'nın, 23. İstanbul Sanat Fuarı-ARTİST 2013 ile eş zamanlı olarak düzenlendiğini de hatırlatalım.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.