Cuma 08.11.2013
Son Güncelleme: Cuma 08.11.2013

Fuarın en pahalı eseri 556 bin TL

Dün kapılarını ziyarete açan Contemporary İstanbul sanat fuarında her keseye göre eser var. Fuarın en pahalı eseri ise Sean Scully'nin 203 bin euroluk tablosu

Bu yıl sekizincisi düzenlenen Contemporary İstanbul, dün kapılarını ziyaretçileri için açtı. Açılış gününde dokuz bin ziyaretçi tarafından gezilen fuar; sosyete, iş ve sanat dünyasından da büyük ilgi gördü. Sanat fuarının açılışına; İstanbul Belediye Başkanı Kadir Topbaş, Arzu-Hacı Sabancı, Caroline Koç gibi birçok ünlü isim katıldı. Bu yıl, 22 ülkeden 95 çağdaş sanat galerisinin 748 sanatçı ve 3 bin eserle katıldığı fuarın 70 binden fazla ziyaretçiyi ağırlaması bekleniyor. Contemporary İstanbul'da en büyük ilgi gören çalışmalar arasında New York merkezli Marlborough Gallery tarafından sergilenen Pablo Picasso eserleri, ünlü sanatçı Fernando Botero'nun "Woman Raising Her Skirt" isimli tablosu, tellerden yapılan Anadolu kaplanı, pullu bebek arabası ve Swarovski taşlı klozet bulunuyor. Bu yıl açılan "Plug In İstanbul" başlıklı bölüm de fuarın dikkat çekici bölümlerinden biri. Burada 30'un üzerinde sanatçının video çalışmaları meraklıları ile buluştu. Bu yıl fuarda sergilenecek işlerin toplam değeri 180 milyon TL olacak. Fuarın en pahalı eseri Galerie LeLong tarafından sergilenen Sean Scully'nin "Wall of Light Orange Light" adlı tablosu. Eserin fiyatı ise 203 bin euro (yaklaşık 556 bin 220 TL). Fuar, 10 Kasım pazar akşam saat 20.00'de son bulacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.