Pazar 22.12.2013
Son Güncelleme: Cumartesi 21.12.2013

Garajistanbul artık daha çok eğlence vâdediyor

Beyoğlu'ndaki garajistanbul'un yeni sahipleri Alp Çağrı Günal ve Ahmet Kunt Sağanak: Beyoğlu'nda sahneye çıkmayan ya da çok nadir çıkan isimleri ağırlamak niyetindeyiz

İstanbul'un en ünlü etkinlik mekanlarından garajistanbul, geçtiğimiz ay el değiştirdi. Mekanın yeni sahipleri; GNL Entertainment'ın kurucusu Alp Çağrı Günal ile Revolution in Entertainment'ın genel müdürü Ahmet Kunt Sağanak oldu. Çok heyecanlı olduklarını söyleyen ikiliyle, garajistanbul'daki değişiklikleri konuştuk...
İşbirliğiniz nasıl başladı?
AHMET KUNT SAĞANAK:
Meslektaşız ama bizim başka bir hukukumuz var. Çağrı bir süre önce bana "Garajistanbul için ne düşünüyorsun?" dedi. Ben "Güzel şeyler düşünüyorum" deyince, "Orayı alalım mı?" diye sordu. Garajistanbul'un yaratıcıları Mustafa-Övül Avkıran'ın bayrağı güvenebilecekleri birilerine devretmek istediklerini söyledi. Ben Refresh the Venue, Yeni Melek ve Parkorman'ın eski genel müdürüyüm. Çağrı'nın teklifini düşünmeden kabul ettim.
Ortaklığınızın sınırları belli mi?
A.K.S.:
Biz öyle hızlı başladık ki, ortaklığımızın yüzdesini bile konuşmamışız. Yeni Melek'in, Emek Sineması'nın, Devlet Tiyatroları'na ait sahnenin ve AKM'nin kapanmış olması, bu mekanı almamızı sağladı. Bu mekanla yeniden İstiklal Caddesi'ne döndüm. Çağrı'nın organizatör, yapımcı ve menajer olması, benim eksik tarafımı tamamladı. Ben garajistanbul'u alırdım ama birileri konser yapsın diye beklerdim.
Mekanın eski sahipleri, daha kültür-sanat ağırlıklı işler yapıyordu. Bu, değişecek mi?
A.K.S.:
Onlar, yüzde 70 kültür- sanat, yüzde 30 popüler kültür yapıyordu. Biz ise yüzde 70 popüler kültür, yüzde 30 kültürsanat yapacağız. Sahne sanatları, gösteri sanatları ve alternatif tiyatrolardan vazgeçmeyi asla düşünmüyoruz.
Programda neler olacak?
ALP ÇAĞRI GÜNAL:
Burada, Beyoğlu'nda sahneye çıkmayan ya da çok nadir çıkan isimleri bize özel projelerle ağırlama niyetindeyiz. Mesela; Kenan Doğulu'yu çıkartacağız ama bize özel bir proje yapacak. Gülşen, akustik bir performansla sahnede olacak. Sertab Erener, Yalın ve Nil Karaibrahimgil de öyle...
A.K.S.: Ayda iki kere pazartesi günlerini tiyatroya ayırdık. Salı günleri albümleri olmayan cover grupları sahneye çıkacak. Perşembe ve cumaları, büyük konserler yapacağız. Cumartesi geceleri, yerli ve yabancı DJ'lerin çalacağı geceler yapmak istiyoruz.
4 MİLYON DOLARLIK YATIRIM YAPTIK
Garajistanbul, ne kadara mal oldu?
A.Ç.G.:
Şirketi ve markayı satın aldık, bulunduğumuz mekan ise kira. Sanatçılara ödenecek para ise ayrı. Burada 3.5-4 milyon liralık bir yatırımdan bahsediyoruz. Bu parayı iki yılda çıkarmayı düşünüyoruz.
Beyoğlu'ndaki rakibiniz Jolly Joker mi olacak?
A.Ç.G.:
Hem rakibimiz, hem dostumuz... Bizim işimizdeki en büyük reklam; kulaktan kulağa yapılandır. 'Bara çok rahat ulaştık. Mekan ve tuvaletleri çok temiz' gibi laflar arttıkça; ünlü isimler de, misafirlerimiz de bizi daha çok tercih edecek. Harbiye Açıkhava'nın da böyle bir durumu var. Hangi etkinliği koysanız, 500 kişi kesin gider.
A.K.S.: Jolly Joker, rekabette olduğumuz bir mekan değil çünkü orada tiyatro yok. Bence rakip değiliz.
KONSER TAKVİMİ
18 Ocak: Melis Danişmend
24 Ocak: Göksel
25 Ocak: Kafası Karışık Kontrtenor
30 Ocak: Soner Sarıkabadayı
31 Ocak: Mirkelam
01 Şubat: Ozan Çolakoğlu
07 Şubat: Pentagram
13 Şubat: Kenan Doğulu
15 Şubat: Kafası Karışık Kontrtenor
20 Şubat: Gülşen

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.