Salı 28.01.2014 00:00

Garfield TİM Show Center'a geliyor!

7’den 77’ye herkesin sevgilisi Garfield, muhteşem sahne şovuyla canlı canlı ilk kez Türkiye’de...

Altınok Tiyatrosu'nun Garfield Live Show Komedi Festivali, 29 Ocak ile 2 Şubat tarihleri arasında TİM Show Center'da!
Bu müzikal için hazırlanmış muhteşem danslar, özel kostümler, ses, ışık efektleri, zengin oyuncu ve dansçı kadrosuyla kahramanımız Garfield ve sevimli arkadaşı Odie, sizleri gizemli bir masalın içinde eğlenceli bir yolculuğa çıkaracaklar.
Garfield'ın Yaratıcısı: Jim Davis
Oyunlaştıran ve Yöneten: Murat Altınok
Oyunun Süresi: 70 dakika / 2 perde
Garfield Live Show Komedi Festivali
Her yıl düzenlenen Komedi Festivali'nin son şampiyonu Garfield'dır. Kendine çok güvenen Garfield, birdenbire komik olmadığını fark edip yarışmayı kazanamama endişesi ile karşı karşıyadır. Yardımına sevimli dostu Odie yetişir. Diyet yaptığı için biraz gergin olan Garfield'a bir hikaye kitabı verir. Kitabı okuyan Garfield'ın ilgisini kitapta yazanlar fazlasıyla çekmiştir. Çünkü kitapta Gizemli Orman'da bulunan Sihirli Göl'den bahsedilmektedir. Sihirli Göl'de bulunan komik sudan içildiğinde komik olunacağı yazmaktadır. Sihirli Göl'ün haritasını bulan Garfield ve Odie, üç gün sonra başlayacak yarışmaya kadar hedeflerine ulaşabilmek için göle doğru yola çıkarlar. Tüm bu olumsuzluklar karsısında Garfield, Gizemli Orman'daki Sihirli Göl'ün komikliği arttıran suyundan içmeye ve Kurbağa Freddy'nin yardımıyla yarışmaya hazırlanmaya karar verir. Garfield Sihirli Göl'e gidiş yolculuğunda birçok ilginç karakterle karşılaşır. Sincaplar, illüzyonist bir ayı, bilmece seven tavuskuşları, timsahlar ve dost canlısı tavşanlar... Ama bunların hiçbirisi mizah ustası Kurbağa Freddy kadar ilginç değildir. Komiklik yeteneğini geri kazanmak için uzun ve zorlu bir eğitim alan Garfield, artık Komedi Festivali'ne katılmaya hazırdır.
Garfield
Garfield, yaratıcısı Jim Davis tarafından ilk olarak 19 Haziran 1978'de ilk karikatür ana karakterlerle yaşamımıza girmiştir. Çizdikleri 41 gazete ile başladı. Garfield kolay bir şekilde yaygınlaşmaya başladı. 1981'e geldiğinde Garfield 3 yaşına girmişti ve Garfield tam 850 gazetede yer almayı başardı. 2002 yılında Garfield dünyanın en çok tanınan kedisi oldu ve tam 2,570 gazetede yer aldı. Garfield'ı 263 milyon kişi okumaya başladı. Garfield 2004 yılında ise 2,600 gazetede yer aldı. 2007 yılında yapılan sayıma göre Garfield tamı tamına 2,580 gazetede yer aldı ve Guinness Rekorlar Kitabı'nda en çok yer alan karikatür karesi olarak tarihe geçti.
Günümüzde, dünyanın en tanınmış ve en tembel sevimli kedisi olarak popülerliğini her geçen gün yaygınlaştırmakta olan; esprileri ile büyük küçük herkesin gönlünde taht kuran Garfield; yine dünyada yaklaşık 260 milyon kişinin takip ettiği sevimli çizgi karakter ve kahraman halini aldı. Garfield ülkemizde de takip edilen ve büyük küçük herkes tarafından sevilen bir karakter olmayı başarmıştır.
Ülkemizde de Garfield'in çizgi film dizisi özellikle çocuklar tarafından takip edilen Nickeledeon TV'de yayınlanmaya devam ediyor. Garfield markası, ülkemizde giyimde, oyuncakta, okul ve kırtasiye malzemelerinde ve daha pek çok üründe çocuklar tarafından tercih ediliyor. Aynı zamanda Garfield'ın kitap satışları da devam ediyor.
Bilet Fiyatları
1. Kategori - 70.00 TL
2. Kategori - 50.00 TL
3. Kategori - 35.00 TL

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.