Salı 17.06.2014 00:00
Son Güncelleme: Salı 17.06.2014 14:29

Sinemada Hollywood endişesi

Güney Kore film endüstrisinde bu sene Amerika yapımı filmlerin baskın olacağından endişe ediliyor.

Güney Kore Film Konseyi'nden yapılan açıklamada, bu yılın ilk yarısında Kore yapımı filmlerinin, 40 milyon kişi tarafından izlendiği ve bunun toplam izleyicilerin yüzde 44,5'ini oluşturduğu belirtildi.
Öte yandan, aynı dönem için Hollywood yapımı filmlerini 45 milyon kişinin, yani toplam izleyicilerin yüzde 50,3'ünün izlediği bildirildi.
Kore Film Konseyi yetkilisi, son üç yılda yerli yapım filmlerini izleyenlerin sayısında hızlı bir düşüşün yaşandığını ifade etti.
Bunun sebebinin ise yerli film endüstrisinde son yıllarda ilgi çekici filmlerin yapılamadığı ve çevrilen filmlerde, para kazandıran aktörlerin kullanılmasına rağmen, izleyicilerin ihtiyaç ve zevklerine uygun yapımların sunulamadığı belirtildi.
Bu sene gösterime giren yerli filmlerden sadece 'Şüpheli Kız' (Susanghan Kınyo) adlı yapımın sinemalarda dört milyon kişilik bir izleyici kitlesini toplayabildiği belirtildi.
Yazın Kore sinemalarında gösterime girecek olan 'Transformer: Age of Extinction', 'Dawn of the Planet of the Apes' gibi filmlerin baskısına uğrayan Kore film endüstrisi, 'Kundo: Şahlanma Devri' ve 'Kükreyen Akımlar' gibi yerli yapımlarına büyük ümit besliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.