Pazartesi 15.12.2014 00:00
Son Güncelleme: Pazartesi 15.12.2014 16:52

Çakallarla Dans en çok izlenen film oldu

Yönetmen Murat Şeker'in son filmi "Çakallarla Dans 3: Sıfır Sıkıntı", 629 bin 4 kişiyle haftanın en çok izlenen filmi oldu.

Yapımcı Sugarworkz TAFF Pictures'tan yapılan açıklamaya göre, Ali Tanrıverdi ve Murat Şeker'in senaryosunu yazdığı serinin üçüncü filmi, 5 Aralık'ta gösterime girdi. Ana karakterler Şevket Çoruh, İlker Ayrık, Timur Acar ve Murat Akkoyunlu'nun yanı sıra Derya Baykal ve kızı Derya Şensoy'un da kadroya katıldığı film, sinemaseverlerin beğenisini topladı.
Murat Şeker'in aynı zamanda yönetmenliğini üstlendiği filmi, 629 bin 4 sinemasever izledi. Film, bu sayı ile haftanın en çok izlenen filmi oldu.
Açıklamada görüşlerine yer verilen yönetmen Murat Şeker, filmin, Türk sinemasının 100. yılında, 100. film olarak vizyona girdiğini belirterek, bunun kendileri için anlamlı olduğunu kaydetti.
Şeker, "Böyle anlamlı bir haftada izleyicinin gösterdiği ilgiye çok teşekkür ediyoruz. Nice filmlerle daha Türk sinemasına hizmet etmeye devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.
Devam filmi olmanın zorluklarını yenmek için senaryo üzerinde aylarca çalıştıklarını vurgulayan Şeker, "Filmi, isminden anlaşılacağı üzere toplum olarak fazlasıyla gergin olan gündemimize bir nefes olsun diye tasarladı" değerlendirmesinde bulundu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.