Salı 16.12.2014 00:00
Son Güncelleme: Salı 16.12.2014 11:19

Conchita Wurst Eurovizyon'la en çok dinlenen oldu

Dünya büyülendi ve Wurst'un Twitter, Facebook ve Instagram sayfaları için yapılan aramalar Erovizyon'u kazanmasının ardından aniden arttı.

Mayıs ayında Kopenhag'da düzenlenen 59. Eurovizyon Şarkı Yarışması 150 milyon televizyon izleyicisi ve 120 milyonu aşkın arama ile yeni bir rekora imza attı. Tüm Avrupa'dan 37 ülke katıldı, ancak kazanan, Conchite Wurst'un Rise Like A Phoenix adlı şarkısıyla tüm dikkatleri üzerine çekmesi üzerine Avusturya oldu.
Conchita neredeyse bir gecede dünya çapında bir süperstar oldu. Aslında aramalar, Conchita'nın ilham kaynakları Beyoncé ve Lady Gaga'yı bile gölgede bıraktığını gösteriyor.
Eurovizyon Şarkı Yarışması, Avrupa Yayın Birliği'ne üye ülkeler tarafından her yıl düzenlenmektedir. Eski birinciler arasında, her ikisi de 2014 etkinliği sırasında aramalarda artış yaşayan , ABBA ve Céline Dion da bulunmaktadır.
Danimarkalı şarkıcı Emmelie de Forest'in geçen seneki yarışmayı kazanması üzerine etkinliğe Kopenhag ev sahipliği yaptı. Emmelie de Forest bu yılın finalinde yeni single'ını sunduğunda "nightcore" versiyonu için yapılan aramalar 17 katına çıktı.
Portekizliler şansları olduğunu düşünmedi
47 kez katılmasına rağmen, Portekiz henüz yarışmada birinci olamadı. Bu sene, Portekizliler Euromillions lotosunun sonuçlarını Eurovizyon'dan 9 kat daha fazla aradı.
İkinci kişiliğini bulduk
Eurovizyon sırasında Conchita'nın gerçek adı, biyografisi ve geçmişi hakkındaki aramaların hepsi tırmandı. Kendisinin, Tom Neuwirth adında bir kişinin 2011 yılında geliştirdiği sahne karakteri olduğunu öğrendik.
Dünya sahnesinde bir açıklama

Ardından, beklendiği üzere uluslararası ilgi geldi ve Conchita Avrupa Parlamentosu ve BM Genel Merkezi'nde sahne alarak önemli bir LGBT simgesi haline geldi. Ardından "LGBT hakları" aramaları tüm dünyada hızla arttı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.