Salı 16.12.2014 00:00

Pharrell Williams'ın Happy'i 2014'te sabah akşam dinledik

Şapkası büyük olabilir, ancak 2014 yılında "pharrell happy"yi bu şapkadan 40 kat daha fazla aradık. Aslında "happy" her zamankinden daha yukarıdaydı.

Daft Punk'ın ses getiren parçası Get Lucky, Pharrell'in yeniden canlanışını gördü ve bu yıl lansmanı yapılan GIRL adlı albümü arama listelerinin en tepesine çıkarak dünyanın keyfini yerine getirdi.
Kendine ait twitter hesabı olan şapka

Bu yıl dünya genelindeki "şapka" aramalarına baktığımızda, Pharrell'in şapkası Grammy ödül törenindeki göz kamaştırıcı ilk sahne şovunun ardından, saygın "mezuniyet kepi"ni bile geçerek listenin üstlerinde yer aldı.
1982 yılında Vivienne Westwood tarafından dizayn edilen Dağ Şapka, diğer adıyla Buffalo, Pharrell'in imza niteliğindeki görünüşü haline gelerek bu şapkadan almak için yaptığımız aramalarda muazzam bir artışa sebep oldu.
24 Saat Happy: Her dört dakikada bir yeni bir konumda farklı bir dansçıya rol veren dünyanın en uzun müzik videosu. Bu yıl, bu video aramalardaki en popüler müzik videolarından biri oldu.
Taklitçi
Bu yılın MTV Film Ödülleri'nde ünlü şapkanın minyatür bir versiyonu ile gösteriş yapınca, "huysuz kedi satın al" için ani bir yükselişin beraberinde "huysuz kedi şapka" aramaları çılgınca tetiklendi.

Korkutucu derecede genç görünüm

"Pharrell vampir" aramaları geçen yıla nazaran 10 kat artınca, bazıları Pharrell'in büyük sırrını keşfettiğini düşündü. Bu aramanın ardından bir mem coşkusu geldi.
İyi hissetmek mi yoksa iyi görünmek mi?
Bir pozitiflik dalgası içinde "happy" aramaları bu sene "selfie" aramalarının üç katı oldu.
Bir BBC röportajında Pharrell, popülerliğindeki devam eden yükseliş hakkındaki düşüncelerini dile getirdi, bu da 2014 yılında Pharrell hakkında yapılan aramaları her zamankinden daha fazla artırdı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.