Son Güncelleme: Perşembe 13.08.2015 01:54
Genç iş adamı yeni kitabının geliri ile Nijer'de derslik yaptıracak
Genç iş adamı Özgür Bayraktar “Bir İletişim Modeli Olarak Oyunlaştırma” kitabıyla pazarlama dünyasına yeni bir kapı açıyor.
Oyunlaştırma temelde oyun harici alanlarda ödül, liderlik tablosu ve geri bildirimler ile oyun çerçevesine yakın yeni bir alan oluşturmak. Bu sayede tüketici rakiplerini elemek için o ürünü daha çok kullanıyor ve böylece yıpranma payı artıyor. Oyunlaştırma bir yandan rekabet hazzını verirken bir yandan da tüketim alanının sınırlarını genişletiyor.
Bayraktar'ın bu kitabı ise oyunlaştırmanın kökenine ışık tutarken diğer taraftan örnekleme yöntemi ile pratik kullanımını gözler önüne seriyor. Ayrıca satış-pazarlama sektörünün psikolojik ve sosyolojik ögeleri kullanarak insan davranışları üzerindeki belirleyiciliğine dikkat çekiyor. Öyleyse tüketici olarak biz aldığımız ürünü sadece ihtiyaca ya da ürünün kalitesine bakarak mı alıyoruz? Yoksa kararlarımız görünmez ellerin iradesiyle mi şekilleniyor? Fark edilebilir bir marka algısı yaratmak oyunlaştırma metotları sayesinde mümkün mü? Tüm bu soruların cevabı Bayraktar'ın kaleminde açıklığa kavuşuyor.
EN SON HABERLER
- 1 Çağdaş edebiyatın altın kalemi hayatını kaybetti
- 2 Dijital sanatın kalbi AKM’de atacak
- 3 ‘500 dansçımızla stadyumda gövde gösterisi yapacağız’
- 4 Kidman’a yaşam boyu başarı ödülü
- 5 ‘Sıra dışı ve sıkıcı olmayan bir film yaptık’
- 6 Yarım asırlık sanatın izleri sergide
- 7 Sözcük Eş Anlamlısı Nedir? Sözcük Kelimesinin Eş Anlamlısı ve Cümle İçinde Kullanımı
- 8 İstanbul Film Festivali’nde ödüller sahiplerini buldu
- 9 Tereddüt çizgisi Türkıye prömiyerini festivalde yaptı
- 10 CSO’dan dostluk, barış ve kardeşlik şarkıları