Salı 10.11.2015 00:00

Soğuksu Milli Parkı'nın filmine rekor ilgi

Orman ve Su İşleri Bakanlığı tarafından hazırlanan, Kızılcahamam'daki Soğuksu Milli Parkı'nı tanıtan "Soğuksu: Bozkırdaki Orman" adlı film sosyal medyada çok sayıda kişi tarafından izlendi.

Orman ve Su İşleri Bakanlığı, Kızılcahamam'daki Soğuksu Milli Parkı'nı tanıtan "Soğuksu: Bozkırdaki Orman" adlı filmin çekimleri sosyal medyada 1,1 milyon kez izlendi.

Kara akbabaların ve gizemli kedi vaşağın yuvası olarak bilinen Soğuksu Milli Parkı'nın tanıtım filminde çarpıcı hava çekimlerine yer verildi.

Tanıtım filminin İngilizce versiyonu

İngilizce seslendirmeli versiyonu da yapılan film ile Soğuksu Milli Parkı'nın yurt dışı tanıtımının yapılması hedefleniyor. Filmin, genç kuşakların milli parklardan doğru yararlanması konusunda bir farkındalık oluşturulmasına katkı vermesi hedefleniyor. Filme, "http://bit.ly/1WOBTAT" adresinden de ulaşılabiliyor.

Filme sosyal medya ilgisi

Filme ilişkin değerlendirmelerde bulunan Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, filmin televizyon, eğitim çalışmaları ve sosyal medya için 5 dakika olarak hazırlandığını ifade ederek, "Film ile Soğuksu Milli Parkı'na artık başka bir gözle bakılacak. Gençlerimize ve çocuklarımıza milli parktan nasıl faydalanmaları gerektiğini anlatması açısından çok önemli bulduğum bu proje, sosyal medyada da geniş yankı bularak yaklaşık 1,1 milyon kere izlendi" ifadelerini kullandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.