Giriş Tarihi: 16.2.2016 11:13

atv, İstanbul Film Festivali’nde!

35. İstanbul Film Festivali’nin en çok ilgi gören bölümlerinden “Yıllara Meydan Okuyanlar”ın tema sponsoru atv oldu.

Turkuvaz Medya Grubu, sinemaya ve sanata olan desteğini arttırarak devam ettiriyor. Turkuvaz Medya, İstanbul Kültür Sanat Vakfı (İKSV) ile tüm festivaller bazında uzun yıllara dayanan işbirliğini, 2016'da atv ile 35. İstanbul Film Festivali çerçevesinde yeni bir projeye daha imza atarak büyütme kararı aldı.

Turkuvaz Medya, kuruluşundan bu yana İKSV'nin önemli etkinliklerini basın sponsoru olarak destekliyor. Buna ek olarak, 2007 yılında ilk kez

Sabah Gazetesi ile başlatılan tema sponsorluğuna bir yenisini daha ekledi ve atv, 35. İstanbul Film Festivali'nin "Yıllara Meydan Okuyanlar" bölümünün tema sponsoru oldu.

Köklü geçmişi ve son dönemdeki rakipsiz tavrı ile atv, "Yıllara Meydan Okuyanlar" bölümü tema sponsorluğu çerçevesinde film gösterimlerinin yapılacağı sinemalarda da çeşitli etkinliklerle izleyiciyle buluşacak.

Sabah'ın tema sponsoru olduğu "Dünya Festivalleri" bölümünde Berlin, Venedik, Cannes gibi dünyanın en önemli film festivallerinden seçkiler sunulurken; atv'nin tema sponsoru olduğu "Yıllara Meydan Okuyanlar" bölümünde ise sinema sanatının usta mertebesindeki yönetmenlerinin en yeni filmlerine yer veriliyor.

Turkuvaz Medya, İKSV'ye 10 yıldır verdiği desteğe bir yenisini daha ekleyerek, "en yüksek katkıda bulunan kurumlar" arasındaki yerini korumaya devam ediyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.