Çarşamba 16.03.2016 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 16.03.2016 10:09

Şahan Gökbakar'ın liderliği düştü

Şahan Gökbakar'ın 'Osman Pazarlama' filmi liderliği Şafak Sezer'in 'Kolpaçino 3. Devre' filmine bıraktı.

'Osman Pazarlama' ile uzun süredir izlenme sayısındaki liderliğini koruyan Şahan Gökbakar, 'Kolpaçino 3. Devre'nin vizyona girmesiyle birlikte liderliği Şafak Sezer'e kaptırdı. İkinciliği ise 'Annemin Yarası' filmi alırken, Osman pazarlama 3. sıraya tutunabildi.

Yerli komedinin öncü isimleri olan Şafak Sezer ve Şahan Gökbakar arasındaki rekabet Kolpaçino 3. Devre'nin vizyona girmesiyle birlikte yeniden kızıştı. Boxoffice Türkiye'nin 11-13 Mart haftasonu verilerine göre bakalım hangi film kaçıncı sıraya, kaç seyirci ile yerleşti:

Bu haftanın galibi vizyondaki ilk haftasını kutlayan Kolpaçino 3. Devre oldu. Taze yapım ilk haftasında Şahan'ı yerinden ederek 484 bin 404 seyirci ile rakiplerine fark atarak kırarak 1. sıraya oturdu. Listenin 2. sırasını ise aile filmi Annemin Yarası aldı. Muhteşem Yüzyıl dizisinin önemli bir kısmını kadrosunda toplayan taze yapım ilk haftasında 101 bin 586 seyirciye ulaştı. Listenin 3. sırasında ise geçtiğimiz haftanın galibi yerli komedi Osman Pazarlama yer buldu. Şahan Gökbakar imzalı film haftasonunda 91 bin 144 kişi tarafından izlendi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.