Salı 05.04.2016 00:00

4 milyon dolarlık kemanıyla geliyor

"Metrodaki Kemancı" olarak tanınan Grammy ödüllü keman virtüözü Joshua Bell, Türkiye'deki konserlerine 4 milyon dolarlık kemanıyla çıkacak.

"Metrodaki Kemancı" olarak tanınan Grammy ödüllü keman virtüözü Joshua Bell, Türkiye'deki konserlerine 4 milyon dolarlık kemanıyla çıkacak.

Bell, 15 Mayıs'ta Zorlu Performans Sanatları Merkezinde, 16 Mayıs'ta Congresium Ankara'da hayranlarıyla buluşacak.

73 Organizasyon ve Piu Entertainment iş birliğiyle konser verecek sanatçı, Türkiye'deki konserlerine Antonio Stradivarius'un altın yıllarından kalan, 4 milyon dolar değerindeki 300 yıllık Stradivarius kemanıyla çıkacak.

Kemana 4 yaşında başlayan Joshua Bell, ilk çıkışını 17 yaşında Carnegie Hall sahnesinde St Louis Senfonisi konseriyle gerçekleştirdi. Dünyanın önde gelen şefleri ve orkestralarıyla çalışan sanatçı, Nicholas Maw'in kendisi için bestelediği keman konçertosunun kaydıyla Grammy ödülüne layık görüldü. Sanatçının John Corigliano'nun "Kırmızı Keman" filmine hazırladığı soundtrack Oscar kazandı.

Metro istasyonunda 45 dakika keman çaldı kimse tanımadı

Washington Post gazetesince 2007'de yapılan sosyal deneyle dikkatleri üzerine çeken Bell, bir metro istasyonunda 45 dakika boyunca Bach eserleri çalmış, bu süre içinde önünden geçen ve çoğu işe yetişme telaşında olan binden fazla kişi Joshua Bell'i tanıyamamıştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.