Pazartesi 31.10.2016 00:00

3 günde 183 bin kişi izledi

İranlı yönetmen Mecid Mecidi'nin çektiği "Hz. Muhammed: Allah'ın Elçisi" filmini ilk 3 günde 183 bin 524 kişi seyretti.

Chantier Film'den yapılan açıklamaya göre, Türkiye'de 28 Ekim'de vizyona giren, Hazreti Muhammed'in çocukluk ve ilk gençlik dönemi ile İslam'ın doğuşunu anlatan "Hz. Muhammed: Allah'ın Elçisi" filmi ilk 3 günde bütün Türkiye'de 183 bin 524 kişi tarafından seyredildi.

Senaryosunu Mecidi ile Kambuzia Partovi'nin kaleme aldığı filmde, genç ve profesyonel oyunculardan oluşan bir ekip rol aldı. İtalya'dan bazı yönetmenlerin de yer aldığı film, iki yıllık bir araştırmanın ardından, 5 yıl süren çekimler ve teknik detayların sonunda tamamlandı.

30 MİLYON DOLAR HARCANDI

Film için Mekke ve Medine platosu hazırlandı. Üç yılda tamamlanan platolarda, 40 yıl daha tarihi filmlerin çekilebileceği dayanıklılıkta setler oluşturuldu.

Film için ayrıca İran'ın Horasan şehrinin güneyindeki Allahyar köyüne, o dönemki Mekke'yi tasvir eden özel bir set kuruldu.

Toplam 30 milyon dolar harcanan ve 2015'te tamamlanan filmin efektlerini, Oscar ödüllü Scott Anderson ve Vittorio Storaro yaptı.

Sareh Bayat, Mohsen Tanabandeh, Rana Azadivar, Ali Reza Shoja-nuri ve Mina Sadati'nin rol aldığı film, Türkçe dublajlı olarak izleyiciyle buluştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.