Cumartesi 03.12.2016
Son Güncelleme: Cumartesi 03.12.2016

Turkuvaz Medya 3 kanalla zirvede

Kasım ayı verilerine göre aHaber 25 aydır en çok izlenen haber kanalı olma özelliğini sürdürdü. aSpor ise kurulduğu günden beri reytinglerde birinci çıkarken, Turkuvaz Medya’nın yeni kanalı a2 kısa sürede herkesin ilgisini çekti

Türkiye'nin tercihi, milletin sesi 25 aydır aHaber. İki yılı aşkın süredir reyting ölçümlerinde birinci çıkan aHaber, TNS/ Kantar Media kasım ayı verilerine göre "Tüm Kişiler Tüm Gün" erkek ve kadın izleyici kategorilerinde yine en çok izlenen haber kanalı oldu. Haberciliğe getirdiği farklı bakış açısı ile maratonun büyük sorumluluğunu üstlenen ajans saatleri; Ajans Yeni Gün, Sabah Ajansı, Ajans Bugün, Ajans, Ajans Gün Ortası, Ajans Gün Sonu, Akşam Ajansı, Gece Ajansı, A Haber Gece, Ajans Hafta Sonu; ekonominin nabzını tutan ekonomi bültenleri ve Z Raporu, sektör liderlerini, başarılı işadamlarını ağırlayan İş'in Sırrı, teknolojiden son haberler ile Dijital Çağ, günün manşetleri ile Medya Dünyası, spor dünyasının özeti spor bültenleri... Konunun özüne odaklanıp, gündemin nabzını tutan haber programları Canan Barlas ile Gündem, Memleket Meselesi, Söz Teması, Arka Plan, Toplumsal Hafıza, Yaz Boz, Kadraj ve Diplomasi... Geçmişe ışık tutan, unutulanı hatırlatan içyapım belgesellerinin yanı sıra, aktüel programları Mutfaktayız, Seyahatname, Türkiye'de Sağlık ve Evin Yolu ile A Haber ekranı günden güne güçlenmeye devam ediyor. aSpor ise "Tüm Kişiler Tüm Gün" ve birçok kategorideki birinciliği ile Türkiye'nin en çok izlenen spor kanalı olmayı sürdürdü. Türkiye'nin en genç spor kanallarından aSpor, yayın hayatına başladığından bu yana 12'nci defa en çok izlenen spor kanalı unvanını elde ederek zirvedeki yerinin sağlamlığını bir kere daha göstermiş oldu. Ziraat Türkiye Kupası karşılaşmalarının yanı sıra, FIBA Basketbol Şampiyonlar Ligi maçları ve kıtaları aşan bir heyecanla dünyanın dört bir yanındaki boks karşılaşmalarını da sporseverlerle tüm dünya ile aynı anda buluşturarak yayıncılık hayatında önemli bir görev üstlendiğini ortaya koydu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.