Cumartesi 01.04.2017
Son Güncelleme: Cumartesi 01.04.2017

SABAH’tan İFF’ye büyük destek

İstanbul Film Festivali (İFF) 5 Nisan’da başlıyor. SABAH 11 yıldır etkinliğin “Dünya Festivallerinden” bölümünün, atv ise ikinci kez “Yıllara Meydan Okuyanlar” bölümünün tema sponsoru

Turkuvaz Medya Grubu'na ait SABAH gazetesi ve atv'nin tema sponsoru olduğu "36. İstanbul Film Festivali" için geri sayım başladı. Festival bu yıl 5-15 Nisan'da gerçekleşecek. SABAH, 2007'den bu yana festivalin "Dünya Festivallerinden" bölümünün tema sponsorluğunu üstleniyor. SABAH 11 yıldır "tema sponsoru" unvanını taşıyan tek gazete. atv ise bu yıl ikinci kez festivalin "Yıllara Meydan Okuyanlar" bölümünün tema sponsorluğunu üstleniyor. Festival seyircisinin en çok ilgi gösterdiği bölümlerden "Dünya Festivalleri"nde Berlin, Venedik, Cannes gibi dünyanın en önemli film festivallerinden seçkiler sunulacak. "Yıllara Meydan Okuyanlar" bölümünde ise sinema sanatının usta mertebesindeki yönetmenlerinin en yeni filmlerine yer veriliyor. SABAH ayrıca bu yıl festival sponsorluğunu bir sosyal sorumluluk kampanyası ile birleştiriyor. Festival izleyicisine "Bir kitap da senden, bir film de senden" diye seslenen SABAH, izleyicileri sinema salonlarının fuaye alanlarındaki SABAH noktasına kitap ve film bağışı yapmaya davet ediyor. SABAH izleyicilerin sinema kitaplıkları ve film arşivlerinden bağışlayacakları kitap ve DVD'leri üniversitelerin sinema TV bölümlerine ulaştıracak ve bir köprü oluşturacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.