Salı 06.03.2018 00:00
Son Güncelleme: Salı 06.03.2018 11:02

'Ailecek Şaşkınız', 'Düğün Dernek 'i geride bıraktı

Ahmet Kural ve Murat Cemcir’in 2 Mart'ta izleyiciyle buluşan yeni filmi 'Ailecek Şaşkınız'ı ilk üç günde 680 bin 409 kişi izledi. Film, böylece 'Tüm zamanların en iyi Mart ayı açılışı' rekorunu kırdı

Ahmet Kural ve Murat Cemcir'in 2 Mart'ta izleyiciyle buluşan yeni filmi 'Ailecek Şaşkınız' perdeyi rekorla açtı.

İlk üç günde 680 bin 409 kişi tarafından izlenen Selçuk Aydemir'in yazıp yönettiği, TR 40 33 Productions yapımcılığında vizyona giren 'Ailecek Şaşkınız', Box Office Türkiye verilerine göre 'Tüm zamanların en iyi Mart ayı açılışı' rekorunu kırdı.

'DÜĞÜN DERNEK'İ GERİDE BIRAKTI

'Ailecek Şaşkınız', ilk üç günde yakaladığı izleyici rakamıyla ikilinin efsane serisi ve 6 milyon 980 bin 70 seyirci sayısıyla 'Türk sinema tarihinin en çok izlenen filmleri' listesinde üçüncü sırada yer alan 'Düğün Dernek'in 572 bin 838 kişilik açılış rakamını da geride bıraktı.

'AİLECEK ŞAŞKINIZ' FİLMİNİN KONUSU

'Ailecek Şaşkınız' filminde babası emekli olduktan sonra inşaat şirketinin başına geçen Ferhat'ın (Ahmet Kural) çocukluk arkadaşı ve şirketinde Finans Müdürü olarak görev yapan Gökhan'la (Murat Cemcir) kendini bir hırsızlık olayının içinde bulmasıyla birlikte farklı bir yola giren hayatı anlatılıyor. Olayı çözmek için gelen polis amiri Elif'le (Saadet Işıl Aksoy) tekrar karşılaştıktan sonra hayatındaki sır perdesi aralanan Ferhat ve Gökhan, bu kez de seyirciyi koltuğuna çivileyecek büyük bir sürpriz yaşıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.