Salı 16.06.2015 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 17.06.2015 11:55

Pideye Zam Yok

Kütahya’da bu yıl Ramazan pidesine zam yapılmayacağı bildirildi. Kütahya Fırıncılar ve Büfeciler Odası Başkanı Murat Duran, 2014 Ramazan ayındaki pide fiyatlarıyla 2015 pide fiyatlarının aynı olacağını söyledi.
Kütahya’da geçen yıl 2 TL’den satılan 500 gr Ramazan pidesinin bu senede aynı fiyattan satılacağı belirtildi. Pide fiyatları ile ilgili açıklama yapan Fırıncılar ve Büfeciler Esnaf Odası Başkanı Murat Duran, “Bu sene Ramazan ayında pide fiyatlarına herhangi bir zam yapmayacağız. Geçen yıl olduğu gibi bu senede 500 gr Ramazan Pidesini 2 TL’den satışa sunacağız.” Dedi.
Pide yapımının zahmetli bir iş olduğunu vurgulayan Oda başkanı Murat Duran, vatandaşın ekonomisini düşünerek zam yapmadıklarını, Ramazan pidesinin ramazan ayının bir kültürü olduğunu kaydetti.
Ramazan öncesinde Kütahya’da bulunan fırınlarda da denetim yaptıklarını vurgulayan Başkan Duran, denetimlerin bakanlığın belirttiği kriterlerde yapıldığının altını çizdi. (HD-EFE)

Yerel Haberler kategorisinde bulunan hiçbir habere herhangi bir editoryal müdahalede bulunulmamıştır. Anadolu Ajansı, İhlas Haber Ajansı, Demirören Haber Ajansı tarafından hazırlanan tüm Kutahya Haberleri, otomatik olarak servis edildiği şekilde bu sayfada yer almaktadır. Kutahya Haberleri bölümünde yer alan haberlerin tamamının hukuki muhatabı haberi servis eden ajanslardır.

KUTAHYA HAVA DURUMU

2 Mayıs 2024 Perşembe

21 º

21 º / 10 º
Çok Bulutlu
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.