Giriş Tarihi: 20.04.2018

20 aylık bebeğimden bir film eleştirisi

Bu yıl 23 Nisan, pazartesi gününe denk geliyor. Yani bizim köşenin olmadığı güne.
Ben de erken davranıp bugünkü köşemi çocuk programlarına ve filmlerine ayırdım.
Cumartesi günü ailece 'Maşa ile Kocaayı-2' filminin galasındaydık.
Kızım Ela'nın ilk sinema deneyimi olacaktı.
Gala öncesi etkinlikler şahaneydi.
Bizimki, ünlü annelerin çocukları başta olmak üzere akranlarıyla tanışıp hemen kaynaşarak sosyalleşti. Bir de ekrandan hayranı olduğu 'Maşa' ile 'Kocaayı' kostümlerine bürünen animatörler fuayeye girmesin mi?
Değmeyin bizimkinin keyfine...
Ancak neşemiz uzun sürmedi.
Bizimki ilk 10 dakikayı büyük bir heyecan ve ilgiyle izledi. Ne zaman ki filme 'ilave edilen' Youtuber'lar (Her ne demekse?) perdede görünüp gereksiz sohbetleriyle çizgi öyküyü cart diye böldü, işte o zaman bizimkinin ilgisi dağıldı. Onun dikkatini bir daha perdeye odaklayamayınca da filmden erken çıkmak zorunda kaldık. Youtuber olarak adlandırılan, toplumsal ağırlıklarının ve rehber kişiliklerinin ne olduğu tartışmalı sosyal medya fenomenlerinin bir çizgi filme dahil edilip idol olarak gösterilmesi ne derece doğru, bunu sizin takdirinize bırakıyorum. Ancak genlerinde 'eleştirmenlik' bulunan bizim 20 aylık Ela'nın koyduğu tepki, en azından fikir veriyordur.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.