2012
yılında ilk şubesini açan Tavuk Dünyası, Türkiye'de 32 şehirde ve üç ülkede, 103 lezzet noktasıyla büyümeye devam ediyor. Kendi AR-GE mutfağında geliştirip reçetelendirdiği tavuk ağırlıklı mönülerini tüketicileriyle buluşturan Tavuk Dünyası, kendine özgü soslarıyla hazırlanan ve uygun fiyatlı mönüleriyle farklı damak tatlarına ve bütçelerine sahip geniş bir müşteri kitlesine hitap ediyor. Tavuk Dünyası, 2017 yılında yurt içi ve yurt dışında 50 yeni franchise vermeyi hedefliyor. Marka, franchise sistemini benimsemiş, sistemi tam olarak uygulayacak, restoranları ile yakından ilgilenecek ve işletmeye sahip çıkacak yatırımcılar arıyor. Adaylarda aranan başlıca kriterler ise; girişimci bir ruha ve başarma arzusuna sahip olması, tercihen geçmiş iş tecrübelerinde başarılı olmuş, tüm mesaisini Tavuk Dünyası'na harcayabilecek ve gerekli olan yatırımı karşılayacak finansal kaynağının bulunması.