Cuma 13.12.2013 15:26
Son Güncelleme: Cuma 13.12.2013 15:29

50 bin liralık çanta savaşı

Hermes'teki 50 bin liralık çanta, Derin Mermerci ile Bahar Şer'i karşı karşıya getirdi. Mermerci, çantayı Şer'in ayırttığını duyunca 'Öyle şey olmaz' dedi. Çantayı alan ise Mermerci oldu.

Dünyaca ünlü marka Hermes'in Türkiye'deki en büyük iki müdavimi, 50 bin liralık bir çanta için neredeyse savaş çıkartıyordu. Evinde geniş bir Hermes Birkin koleksiyonu olan Şer, geçtiğimiz haftalarda Milano'da görüp almadığı modelin aynısını markanın Nişantaşı'ndaki mağazasında gördü. Acelesi olan Bahar Şer, 35 santimlik Hermes Birkin için mağaza görevlilerine "Bu çantayı bana ayırın. Gelip alacağım" diye ricada bulundu.

SOSYETENİN DİLİNDE!

Bu olaydan 1 gün sonra Nişantaşı Hermes'e giden Derin Mermerci, Bahar Şer'in ayırttığı çantayı beğendi. 3 ayrı tondan oluşan ve yeni koleksiyona ait Birkin model çantayı satın almak isteyen Mermerci, görevlinin "Kusura bakmayın Derin Hanım ama o çanta ayrıltıldı" sözüyle karşılaştı. Sosyetik güzel, duyduğu karşısında sinirlendi.

"Öyle şey olmaz; çantayı ayırtan kimse gelip alsaymış" diyen Derin Mermerci, 50 bin liralık çantanın sahibi olmayı başardı. Şimdilerde neredeyse tüm sosyetenin dilinde olan 'Hermes savaşı', daha önce de birçok sosyetik arasında yaşanmıştı. Sınırlı sayıda üretilen Hermes çantalar için birçok sosyetiğin aylar öncesinden sıraya girdiği de biliniyor.
Kaynak: Takvim

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.