Perşembe 21.06.2019
Son Güncelleme: Cuma 21.06.2019

50’nci yaşını törenle kutladı

1969 yılında termosifon, kat kaloriferi ve hidrofor üretimiyle faaliyetlerine başlayan ve Türkiye'nin doğal gazla tanışmasının ardından 1990 yılında ilk kombisini satışa sunan Baymak, 50'nci yaşını geride bıraktı. Baymak; altın yılını bayileri, teknik servisleri, tedarikçileri, çalışanları ve sektörün önde gelen isimlerinin katılımıyla görkemli bir geceyle kutladı. Çırağan Sarayı'ndaki kutlama yemeğine Baymak CEO'su Ender Çolak ve BDR Thermea Group CEO'su Bertrand Schmitt ev sahipliği yaptı. Baymak CEO'su Ender Çolak, bugün Baymak'ın dünya ısıtma-soğutma sektörünün en önemli oyuncusu haline gelmesinde emeği geçen herkese teşekkür etti. 50 yılın Türkiye'de kurulmuş bir sanayi şirketi açısından çok önemli bir zaman dilimi olduğunu belirten Çolak, "Bu süre zarfında her geçen yıl istikrarlı bir şekilde büyüdük, üretim kapasitemizi artırdık, ürün yelpazemizi genişlettik. Türkiye'nin kombi markası haline geldik. Bugün artık Türkiye'de akla Baymak denince kombi, kombi denince Baymak geliyor" dedi. Gecede, çeyrek ve yarım asırdır Baymak ailesi içinde yer alan bayiler de taklif edildi. Ender Çolak ve Bertrand Schmitt, 25 ve 50 yıldır Baymak bayisi olan yol arkadaşlarına birer teşekkür plaketi sundu. Plaket törenin ardından ünlü sanatçı Sertab Erener sahneye çıkarak davetlilere unutulmaz bir konser verdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.