Cumartesi 03.04.2016
Son Güncelleme: Cumartesi 02.04.2016

A Haber Mart'ta yine zirvede

Haberciliğe yeni bir soluk getiren A Haber, Mart ayında da en çok izlenen haber kanalı oldu. 22 saat canlı yayın yapan kanal, tüm kategorilerde liderliği kimseye kaptırmadı

AHaber başarısına hız kesmeden devam ediyor. 17 aydır aralıksız birinci olan kanal, Kantar Media/ TNS Mart ayı ölçümlerine göre; Tüm Kişiler Tüm Gün, Tüm Gün +20 ABC1, Tüm Gün M+20 ve Tüm Gün F+20 kategorilerinde rakiplerini geride bırakarak en çok izlenen haber kanalı oldu. A Haber'i zirveye taşıyan haber yayınları ve programları birbirinden farklı renklerden oluşuyor. Günde 22 saatlik canlı yayın maratonunun büyük yükünü üstlenen haber merkezi mutfağında hazırlanan haber bültenleri şöyle: 'Ajans Yeni Gün', 'Sabah Ajansı', 'Ajans Bugün', 'Ajans', 'Ajans Gün Ortası', 'Ajans Gün Sonu', 'Akşam Ajansı', 'Gece Ajansı', 'Ajans Hafta Sonu'. Ayrıca ekonominin nabzını tutan ekonomi bültenleri, spor dünyasının özeti spor bültenleri, sektör liderlerini, başarılı işadamlarını ağırlayan 'İş'in Sırrı' ve 'Z Raporu', medyanın dili 'Medya Dünyası' ve günün gündemini konuğu ile enine boyuna konuşan 'Kadraj' da A Haber'in ilgiyle izlenen yapımlarından.

HER ZEVKE GÖRE PROGRAM
Birbirinden farklı konseptlerdeki haber programları ise izleyiciye farklı bakış açıları sunuyor. Kimisi gündemin 'Arka Planı'na ışık tutuyor, kimisi sözün özüne odaklanıp 'Söz Temas' olarak ekrana yansıyor. 'Toplumsal Hafıza', 'Canan Barlas ile Gündem', 'Memleket Meselesi', 'Yaz Boz', 'Diplomasi', 'Unutma' ve 'Düşünce Atlası' gibi yapımlar; izleyiciyi ekrana bağlıyor. Evliya Çelebi'nin izinde 'Seyahatname', evimize renk getiren ünlü simalar ile 'Evin Yolu'nda keyifli bir sohbet, en yeni teknolojiler, son çıkan ürünler ise 'Dijital Çağ' ile izleyiciye ulaşıyor. Tüm renkleri ile bütün olup zirvedeki yerini bir kez daha sağlamlaştırarak, 17'nci kez birincililiği elde eden A Haber, Türkiye'nin en çok izlenen haber kanalı olmaya devam ediyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.