Giriş Tarihi: 6.06.2009

Akide şekeri de satılıyor, yastık da, ayakkabı da...

'Esnek olmak, her kabın şeklini almak' zamanımızın anahtar cümlesi. Ancak bu şekilde uyum sağlanabiliyor ve sadece bu anlayış bizi yarına taşıyabilecek. Amerika'da en sevdiğim mağazalardan Anthropologie'ye benzeyen ve yaptığı yeniliklerle dikkatimi çeken ParkBravoGroup, şimdi de Parks Outlet konseptini yarattı. Bu konseptle ilgili sorularımı ParkBravoGroup Yönetim Kurulu Üyesi Zeynep Özçoban yanıtladı...
Outlet açma fikri nereden aklınıza geldi ?
ParkBravoGroup bünyesinde bulunan; Park Bravo, Nine West, Enzo Angiolini, Anne Klein, La Senza ve Kenneth Cole markalarının sezon sonu ürünlerini eritmek ve müşterilerimize avantajlı fiyatlarla alışverişin ötesinde bir deneyim sunmak üzere ParkBravoGroup Outlet konseptini geliştirdik. Ürünler çok hızlı tükendiği için de, bu mağazalar için 'Park's' etiketli ürünler yapıyoruz.
ŞIMARTIYORUZ!
Mağazalarınızda birçok markadan ürün var, ki bu aslında sizin konseptinize çok uzak. Bu outletleri kurarken kriterleriniz nelerdi?
Müşterilerimize farklı deneyimler yaşatmayı ve tüm dünyada değişen alışveriş konseptinin temsilcisi olmayı arzuladık. Sıradan zamanlarda yenilik yaratmak, duyguları şımartıp deneyimi alışverişe çevirmek istedik. Bunun için de, sadece kendi markalarımızla yetinmeyip; içerisinde kafe, çiçekçi, mum reyonu, çiniler, bakır hediyelik eşyalar, yazma, poşu, Edremit doğal sabunları, masa örtüleri ve yastıklar bulunan farklı bir konsept oluşturduk. Mağazanın her köşesinde farklı objeler ve sürprizler bulunuyor.
Parkbravo- Group Outletler için yeni projeleriniz var mı?
Son olarak akide şekerleri, lokumlar, el yapımı reçeller, masaj yağları, tütsü ve değişik aromalı çaylar satmaya başladık. Sahaflardan eski kitapları toplayıp sergiliyoruz. Bu mağazalarda, Türk geleneklerine ait objeler satmak ve 'kitch' bir hava yaratmak istedik.
Ne kadar sıklıkta yeni ürün akışı oluyor? Yani outlet mağazalarına haftada bir mi uğramalıyız, yoksa on beş günde bir mi?
Müşterilerimiz "Bu hafta ne geldi?" diyerek sık sık gelmeye başladılar. Her hafta farklı bir sürprizle karşılaşabilirsiniz.
Bu konsepti yaratırken mottonuz neydi?
Fiyat ve kalite yani eder-değer ilişkisinin doğru olması çok önemliydi. Bir de, 'kitlestij' diye adlandırdığımız, tüm kitlelere uyabilecek prestijli ürünlerle müşterilerimizin fiyat, tarz düşünmeden almak isteyeceği ürünler satmak... Ve tabii en önemlisi, bizi tekrar ziyaret etme isteğini hep ayakta tutmak...
Peki, ileride Park Bravo mağazaları kalmayacak mı?
Park Bravo mağazaları kendi koleksiyonu ve hikayesi ile yoluna tabii ki devam edecek.
ParkbravoGroup Outlet mağazaları nerede var ve yeni mağaza projeleriniz nedir?
İstanbul'da Nişantaşı, Gültepe, Olivium, Kartal ve Optimum'da, Antalya'da Deepo'da, Eskişehir'de Neo'da, Ankara'da ise Optimum'da var. Tüm dünyanın içerisinde bulunduğu ekonomik kriz ve düşen alım gücü outletlerin sayısını artıracak. Bizim de önümüzde birçok yeni outlet projesi var.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.