Cumartesi 21.09.2014

'Asıl rekor Tarkan'a değil, Kayahan'a ait'

Yapımcı Murat Yıldırım, üst üste en çok konser verme rekorunun Tarkan'da değil, Kayahan'da olduğunu söyledi: Kayahan, Bostancı'da 29 gece konser verdi, hepsi de doluydu

'Kayahan'a Saygı' albümünün yapımcısı Murat Yıldırım, önceki gün Beyaz TV'de yayınlanan 'Söylemezsem Olmaz' programına telefonla bağlandı. Yıldırım, bu sezon Harbiye Cemil Topuzlu Açıkhava Tiyatrosu'nda konser veren Tarkan'ın rekor kırdığı haberlerine değindi. Yıldırım, "Asıl rekor Kayahan'ındır... Kayahan, Bostancı Gösteri Merkezi'nde 1992 yılında 29 gün üst üste konser verdi ve hepsi de full geçti" diye konuştu.
'SAHNELERE DÖNECEK'
Ünlü yapımcının, Kayahan'ın sağlık durumu ve albümüyle ilgili diğer açıklamaları ise şöyle:
Albümü bayrama yetiştirmeye çalışıyoruz. Kayahan çok iyi durumda. İnanılmaz şarkılar söylüyor. Oturuyoruz, sohbet ediyoruz. İskender Paydaş onun için "10 yıl önceki Kayahan" diyor.
Kayahan sahnelere dönmeye hazırlanıyor. Eğer hazır olursa, 3.5 ay sonra yeniden sahneye çıkmayı planlıyor.
'KONAK'IN SESİ UYMADI'
Nilüfler'le Kayahan hiçbir zaman küs olmadı. Hastalık süresi boyunca Kayahan'ı her gün birçok kişi arıyor; Nilüfer de, Ajda Pekkan da arıyor.
Kayahan gibi bir ustanın şarkılarını okumak çok zor. Usta, albümde okunacak şarkıları ve isimleri kendisi seçti. Volkan Konak'a da bir şarkı önerdi. Biz de kendisiyle anlaştık. Daha sonra ise bir e-posta geldi ve Volkan Konak "Ben bu albümden çekiliyorum" dedi. Çünkü planladığımız şarkıya sesi gitmedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.