Giriş Tarihi: 21.10.2016

Asıl soru şu: Kimi takip etmeyi bırakacaksın?

Sosyal medya dünyasında gelişmeler bitmiyor. Eh ne kadar çok kullanım, o kadar çok değişiklik, değil mi efendim? Geçenlerde buluştuğum sosyal medya uzmanlarıyla yaptığımız uzun konuşmadan çıkan etkileyici bir sonucu sizinle paylaşmak istedim. Konuya hakim kişiler, 'Artık kimi takip edeceğimize değil, kimi takipten çıkacağımıza karar vermenin zamanı' diyor. Çok doğru, aynısını kendimde de gözlemliyorum. Eskiden önüme çıkan herkesi ilginç, değişik ve takibe değer bulurken, artık bu kirlilikten arınmaya çalışıyorum.

TEMİZLİK BAŞLASIN!
Çünkü gün içinde sosyal medya vasıtasıyla hayatıma giren ve zamanımı çalan yüzlerce şey ile esasen ilgilenmediğimi fark ettim. Çünkü el âlemin sahtelik bağıran, esasen çok sıkıcı olan ama eğlenceli görünen hayatlarından bıktım. Bazı akşamlar oturup takip ayıklaması yapıyorum. Çünkü bilgi fazla, içerik az. Çünkü başkalarının hayatlarını görmekten kişi kendi dünyasına ait, onu temsil eden, gerçekten önemsediği, onun için anlam ifade eden konulardan uzaklaşıyor. Çünkü zaman dar ve başka hayatların bombardımanından nefes alamayacak hale geldik. Gerçeğimizden kopup 'mış muş' âlemlerine gittik.
Yani artık evinizi, dolaplarınızı temizlemek, yapacağımız tek temizlik değil. O zaman başlasın sosyal medya temizliği...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.