Çarşamba 11.04.2019
Son Güncelleme: Perşembe 11.04.2019

‘Ayakkabıya 30-40 bin lira vermem’

Çocukluğundan beri ayakkabı tutkusu olduğunu söyleyen Sinem Kobal “Ama ayakkabıya 30-40 bin lira vermem. Pahalı giyinmekle şık olunmaz” dedi

Yaklaşık iki yıldır ekranlardan uzak kalan oyuncu Sinem Kobal, marka yüzü olduğu ayakkabı markası Deichman'ın Soho House'daki gecesinde gazetecilerle buluştu. Çocukluğundan beri ayakkabı tutkusunun olduğunu söyleyen Kobal, "Kaç ayakkabım olduğunu bilmiyorum, sayıp yüzleşmek istemedim. Ben ayakkabıya göre kıyafet seçerim" dedi. Oyuncu "Bir ayakkabıya 30-40 bin lira verir misiniz?" sorusunu da şöyle cevap verdi: "Hayır, o kadar para vermem ama verenlere saygı duyuyorum. Pahalı giyinmek şık giyinmek demek değildir. İnsanın kendine yakıştırdığı, mutlu hissettirdiği şeyleri giymesi şıklıktır." Kobal, ekranlardan uzak kalma nedeniyle ilgili de şunları söyledi: "18 yıldır bu sektördeyim ama son iki yıldır uzağım çünkü içime sinen bir senaryo yok. Dijital platformlarda da çok güzel işler oluyor. Ben dijital platform ya da televizyon diye ayırmıyorum zaten, benim için senaryo önemli, nerede olduğu değil."
'KENAN ÖZEL GÜNLERİ UNUTMAZ'
SİNEM Kobal, eşi Kenan İmirzalıoğlu'yla aynı reklamda oynayacağı yönündeki haberler için de "Öyle bir proje yok. Kenan çok başarılı bir aktör, tabii ki onunla oynamayı isterim. Bunu kim istemez ki?" diye konuştu. Eşinin müzik tutkusu olduğunu ve plak dinlemeyi çok sevdiğini belirten Kobal, özel günleri de hiç unutmadığını sözlerine ekledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.