Giriş Tarihi: 11.5.2016

Ayça Varlıer ile 24 saat

Atv ekranlarında yayınlanan ‘Kehribar’ dizisinde başrol oynayan Ayça Varlıer, bir set gününe neler sığdırdığını Harper’s Bazaar dergisine anlattı

06.00: Uyandığımda ilk yaptığım şey; bir bardak su içmek oluyor. Kedilerimle beş dakika zaman geçirdikten sonra hemen duşa girerek güne başlıyorum. 06.30: Beni dizi çekimine götürecek araç geldiğinde kulaklıklarımı takıyorum. Listemden seçtiğim Coldplay'in 'Magic' adlı parçasını dinleyerek yola koyulmak beni motive ediyor. 09.00: Otele ulaşıyoruz. Eşyalarımı odaya yerleştirdikten sonra eğer vaktim varsa kahvaltı yapıyorum.
TÜRK KAHVESİ İÇERİM
11.00: Çekime başlıyorum. Karavanda oyuncu arkadaşlarım ve yönetmenimle senaryonun üzerinden geçiyoruz. Kayda başlamadan önce de her zaman olduğu gibi orta şekerli Türk kahvemi içiyorum. 15.00: Çekim bittiğinde bir ayran içerek yorgunluğumu atıyorum. Yine prodüksiyon aracına binip Yalova-Yenikapı arabalı vapur seferi yapmak için yola koyulurum. Yaklaşık bir buçuk saat süren bu yolculukta kulaklığımı takarak günlük önemli telefon konuşmalarımı yaparım. 17.00: Ara öğünü arabalı vapura bindiğimizde ufak bir tost ve ayranla geçiştirerek yolculuğumuza devam ediyoruz. Yenikapı'da indikten sonra hemen TEM'e, Malkara yoluna koyuluyoruz.
ÇEKİM SONRASI OYUN VAR
19.00: Arabada Tekirdağ'dan geçerken dizide söylediğim 'Yayla'nın Çimenine' adlı şarkıyı açıp çalışıyorum. Şoför Aykut da bana eşlik ediyor. 19.40: Akşam Tiyatrokare'nin 'Leyla'nın Evi' adlı oyununda sahneye çıkıyorum. Malkara Kültür Merkezi'ne giriş yapıyoruz ve hemen yanındaki tesiste köfte yiyoruz. 20.15: 'Leyla'nın Evi' oyunu başlıyor. 23.15: Oyun bittikten sonra tüm ekip Tekirdağ'da bir otelde kalıyoruz. Ertesi gün sabah erken kalkıp tekrar güne başlıyorum çünkü Tekirdağ'da o akşam 20.00'de yılın başında sahneye koyduğumuz 'Fosforlu Cevriye' romanından uyarlanan 'Fosforlu'nun Hikayesi' müzikalinde rol alacağım. Özetle; 24 saatim genellikle 'Kehribar' dizi çekimleri, 'Fosforlu'nun Hikayesi' müzikali ve 'Leyla'nın Evi' oyunu arasında mekik dokumakla geçiyor.