Çarşamba 12.03.2015
Son Güncelleme: Çarşamba 11.03.2015

Aynı pantolonu üç kez mi giydi?

Stil ikonları arasında gösterilen Rihanna'nın, Paris Moda Haftası'nda üç kez üst üste yırtık bir jean'le görülmesi kafaları karıştırdı

Dün sona eren Paris Moda Haftası, her yıl olduğu gibi yine ünlü isimlerin geçidine sahne oldu. Kim Kardashian'dan Jared Leto'ya, Paul McCartney'den Selena Gomez'e kadar birçok ünlü isim defileleri en ön sıralardan takip etti. Moda haftasının son günlerine yetişen Rihanna ise yine tüm bakışları üzerine topladı. Moda dünyasına yakınlığıyla tanınan 27 yaşındaki şarkıcı, üç farklı etkinlikte yırtık bir jean'le objektiflere takıldı.
ÖNCE DEFİLE, SONRA PARTİ
Son dönemde ismi Leonardo DiCaprio ile anılan güzel yıldız, Paris'te alışveriş yaparken bol kesim yırtık pantolonunun üzerine beyaz triko ve kürk giydi. Ertesi gün öğle yemeğinde ise aynı pantolonun üzerine jean ceket, onun üzerine de deri kaban giydi. Güzel yıldız, akşam saatlerinde ise Moschino'nun partisine sarı bir kürk ve 'Batgirl' maskesiyle katıldı. Üzerinde ise yine yırtık jean'i vardı. Kafalarda soru işareti yaratan bu durum, çok geçmeden aydınlığa kavuştu. Pantolunun yırtık bölümlerine bakıldığında; jean'in aynı olmadığı, Rihanna'nın rengi, kesimi ve tarzıyla birbirine tıpa tıp benzeyen üç farklı pantolon giydiği görüldü.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.