Cuma 23.04.2016

Begüm Kütük ile 24 saat

Oyuncu Begüm Kütük, Harper’s Bazaar dergisine sıradan bir gününü saat saat anlattı. Sağlıklı yaşama önem verdiğini her fırsatta dile getiren Kütük, yoğun geçen günlerini kitap okuyarak sonlandırıyor

Oyuncu Begüm Kütük, bir gününü şöyle anlattı: Saat 09.00: Setimin olmadığı dönemlerde uyku, sağlıklı beslenme ve spor hayatımın önceliği oluyor. Projem olduğunda haftanın en az altı günü, gece-gündüz demeden çok yoğun tempoyla çalıştığım için setimin olmadığı zamanları kendime ayırıyorum. Hayata dair ertelediğim ne varsa telafi etmeye uğraşıyorum. Sabah erken uyanıyorum. Daha yüzümü yıkamadan soluğu kahve makinasının başında alıyorum. Sabah kahvemle aşk yaşarken, playlist'imi açıp müzik eşliğinde iPad'imden e-postalarıma, gazetelere, Twitter, Facebook ve Instagram'a biraz göz gezdirdikten sonra kahvaltı hazırlığı yapıyorum. Beyaz peynirli, dereotlu omletimi yedikten sonra hazırlanmaya başlıyorum.
'SOMON YİYORUM'
Saat 11.00: Spor salonunda özel hoca eşliğinde bir saat pilates yaptıktan sonra kendimi birazcık şımartmak için masaja giriyorum. Saat 13.00: Spordan sonra eve geliyorum. Yaptığım kuvvet antrenmanından sonra vücudumun kas oranının artması için protein odaklı besinler tüketmem gerekiyor. Öğle yemeğinde favori mönüm; somon, ıspanak kökü, kinoa salatası. Yemekten sonra hızlıca duş alıp menajerim Elif Akça ile buluşmak üzere Bebek'e gidiyorum. Saat 14.00: Elif, öncelikle haftalık programımı anlatıyor. Yeni projeleri ve gelen teklifleri değerlendiriyoruz. Katılacağım televizyon programları, röportajlar ve galalardan bahsediyor. Hazırlık aşamasını detaylandırıyoruz. Hangi galada, hangi tasarımcının kıyafetlerini giyeceğimi, saç ve makyaj ekibini belirliyoruz. Gerek davetlerde, gerek günlük hayatta Türk tasarımcıların parçalarını tercih ediyorum.
KİTAP OKUMAK ŞART
Saat 15.30: Kahve keyfinden sonra Bebek'ten Kuruçeşme'ye sahilden yürüyorum. Bu arada eğer akşama misafir geliyorsa, hazırlık yapmam gerekiyor. Saat 16.00: Eve uğruyorum. Eksiklerin listesini yapıyor ve alışverişe gidiyorum. Sırasıyla baharatlarım için Mısır Çarşısı'na, taze balık için Beşiktaş Balık Pazarı'na gidip dönüşte markete uğrayarak kalan eksikleri tamamlıyorum. Saat 18.30: Eve gelip yemekleri hazırladıktan sonra dostları beklemeye koyuluyorum. Saat 20.30: Kapı çalıyor. Herkesi, fırından gelen taze balık ve baharat kokularıyla karşılıyorum. Sohbet eşliğinde akşam yemeğimizi yiyoruz. Saat 22.30: Arkadaşlarımla birlikte hepimizin keyif alacağı bir film seçiyoruz ve kucağımızda patlamış mısırlarla koltuklara gömülüp perdeyi açıyoruz. Saat 00.30: Arkadaşlarımız gidiyor. Ben ortalığı topluyorum ve günün yorgunluğunu atmak için iPad'imi alıp sosyal medyada vakit geçiriyorum. Saat 01.00: Ilık duşumu aldıktan sonra rezene çayımı içiyorum. Saat 02.00: Yatağa giriyorum. Başucu kitabımı alıyorum ve okuyarak uykuya dalıyorum.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.